Istraživanja pokazuju da je većina ljudi spremna da plati više za uređaje potrošačke elektronike.
Tržište potrošačke elektronike cveta. „Svuda sija sunce, nema oblaka, trava je zelena“, ukratko bi mogao da bude zaključak IFA GPC 2018 konferencije u Rimu, na kojoj su predstavljeni rezultati istraživanja tržišta i navika potrošača u prethodnoj godini i projekcije za ovu.
Ukoliko je proizvod smisleno unapređen, zasnovan na upotrebljivim inovacijama, svestran je, ali i ako manje zagađuje okruženje i štedi struju, većina ljudi spremna je da plati više, odnosno da prihvati povećanje cena gotovo svake kategorije uređaja potrošačke elektronike.
Gfk: Tžište telefona i televizora "jede" PC tržište
Istraživanje nemačkog Gfk-a pokazalo je da su iMozgovi ti, koji troše najviše na mobilne gedžete, telefone, moderne televizore i male kućne aparate, posebno one, koji su inovativni i pomažu im da obave više posla ili bolji posao za kraće vreme.
Prosečna cena uređaja u domaćinstvu porašće i tokom 2018. godine, a povećanje će se kretati između jedan i pet procenata, što je značajno povećanje u odnosu na prethodne godine, kad je povećanje cena registrovano u opsegu do oko tri procenta.
Prosečna cena uređaja u 2018. godini za kategorije televizori, kućni audio, digitalne kamere, telefoni i smartfoni, mašine za pranje veša i usisivači biće 502 dolara, 272 dolara, 564 dolara, 320 dolara, 351 i 149 dolara. Prošlogodišnje cene uređaja pokazane su u tabeli.
Pratite sa nama sve IFA GPC 2018 vesti na našem linku - pisaćemo o tehnologiji i uređajima koji još uvek nisu predstavljeni i koje niste ni očekivali!
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.