Era milenijalaca je na izmaku, stigla je nova vrsta ljudi, nova vrsta potrošača.
Na IFA GPC 2018 konferenciji u Rimu, nemački Gfk predstavio je rezultate istraživanja o potrošačima i sve nas iznenadio svojom novom klasifikacijom korisnika potrošačke elektronike i ljudi uopšte. Prema saznanjima Gfk-a, živimo u novoj eri potrošača i ljudi, koja je poznata i kao iBrains, odnosno živimo u eri iMozgova!
Gfk: Tžište telefona i televizora "jede" PC tržište
iMozgovi rođeni su od 1997. godine naovamo, najznačajnija su korisnička grupa, koja u ukupnoj potrošnji na potrošačku elektroniku, učestvuje sa više od 18 procenata. Oni pripadaju pokretu „želim sve i želim to odmah“. Reč koja opisuje novu generaciju, koja živi među nama, jeste digitalizacija. iMozgovi žive sa internetom, provode najviše vremena onlajn i navikli su na internet kao što su naviknuti na činjenicu da su struja, voda ili hrana nešto što je uobičajeno, sasvim normalno i ne postavlja se pitanje da li interneta može da nestane.
iMozgovi su zamenili Milenijalce, koji su rođeni u periodu od 1982. do 1996. godine (reč kaja opisuje Milenijalce je globalizacija), koji u ukupnoj potrošnji na potrošačku elektroniku „otpadaju“ sa oko 16 odsto, što je prvi put da Milenijalci nisu najznačajnija potrošačka grupa.
Glavno „oružje“ iMozgova su pametni telefoni, gedžeti i uređaji povezani na internet, koji su mobilni. iMozgovi su voljni da troše više u proseku na bilo koji uređaj i najbliži su ideji pametne kuće, od koje uglavnom žele kvalitetnije uživanje, veću udobnost, bolje slušanje muzike, odgovore na sva pitanja i lakše održavanje i manje troškove.
Da li se slažete sa ovim rezultatima Gfk istraživanja?
Pratite sa nama sve IFA GPC 2018 vesti na našem linku - pisaćemo o tehnologiji i uređajima koji još uvek nisu predstavljeni i koje niste ni očekivali!
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.