Ako od Nove godine imate problema s Viber-om - niste jedini, aplikacija je zaista pretrpela poteškoće tokom rada.
Viber aplikacija je tokom Nove godine imala porast korišćenja od čak 100 odsto, zvanično je saopšteno na Viber Twitter nalogu, čime je potvrđen problem nekih korisnika. Poruke nisu stizale uobičajeno, bilo je problema i sa slanjem, ali Viber tvrdi da je greškom u radu pogođen tek jedan odsto ukupnog broj korisnika. Ako ste u tom društvu - maler, šta ćete?!
Kasne vam Viber poruke - evo TRI rešenja!
Aplikacija je tj. njeni inženjeri i zaposleni su davali maksimum da ispeglaju sve i „opsluže“ toliki broj korisnika, što je rezultovalo usporenjima tokom rada, ali bi trebalo da se sve polako vraća u normalu. Viber sad proširuje kapacitete kako do novih propusta u radu ne bi došlo, a potvrđeno je da nije bilo nikakvih sigurnosnih propusta niti su podaci korisnika na bilo koji način bili izloženi lošem uticaju.
1/2 - Over New Year's Eve, we saw a truly massive surge in growth: +100%! Our fantastic team of engineers worked around the clock and succeeded in avoiding any downtime! But a limited number of users - less than 1% - experienced some difficulties with the service.
— Viber (@Viber) January 2, 2018
2/2 - We sincerely apologize to those users. None of the issues experienced have had any impact on user security or privacy. Looking ahead, we’re taking action to upgrade our systems to prevent this from happening again.
— Viber (@Viber) January 2, 2018
Dakle strpite se, tokom dana ili nedelje sve bi trebalo da bude kao ranije. Ukoliko se problem sa kašnjenjem poruka nastavi - pogledajte šta bi moglo da vam pomogne, možda nije u pitanju ovaj problem u radu, nego nešto od ovoga, što smo opisali ranije.
SAVET plus: Ako vam Viber na Androidu koči uradite ovo
Direktnu Viber podršku potražite na internetu, na zvaničnom nalogu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.