Reklame stigle u Messenger i u Srbiji | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Reklame stigle u Messenger i u Srbiji

Od 28. oktobra Messenger prikazuje reklame i u našoj zemlji i regionu.

  Izvor: Promo/Facebook

Ako koristite Messenger spremite se da primate reklame stranica, poznatih ličnosti i "fan klubova" koje pratite na Facebook mreži i kontaktirate ih putem poruka, komentara, lajkova i slično. Od 28. oktobra i domaće stranice su u mogućnosti da putem reklama „komuniciraju“ sa pratiocima i verujemo da će se u narednom periodu broj reklama koje ćete videti povećati.

Messenger će pokušati da spoji brendove tj. ponuđače proizvoda i servisa koji se reklamiraju na Facebook mreži i korisnike koji su kliknuli na reklamu tog proizvoda i servisa ili ostvarili kontakt s proizvodom i servisom na neki od gore pomenutih načina.

Auh, Google, pa zašto tako?! (FOTO)

Brendovi i servisi, poznate ličnosti i druge stranice, mediji recimo, u mogućnosti će biti da preko Messenger aplikacije ostvare direktnu komunikaciju putem uobičajenih poruka, stikera i ostalih opcija koje svakodnevno korisnici upotrebljavaju u ličnim prepiskama.

Facebook smatra da će direktan kontakt sa korisnicima omogućiti da zvanične stranice prošire svoj uticaj, reše potencijalne probleme korisnika s proizvodom ili servisom koji nude i svakako ostvare prisniji kontakt sa korisnicima.

Bolesno?! (VIDEO)

Još uvek postoje određene nedoumice oko toga da li će se reklame prikazivati instant i bez zahteva korisnika, ali su to pitanja na koja ćemo uskoro znati odgovore.

Za sada je sigurno da će korisnici, ukoliko kliknu na reklamu nekog brenda sa stranicom na Fejsu, sigurno videti neki oblik reklame u Messenger-u, a to će u nekom trenutku biti aktivno i za one koji ostavljaju komentare i lajkuju svoje omiljene stranice na društvenoj mreži.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA