Facebook ima DVE MILIJARDE korisnika | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook ima DVE MILIJARDE korisnika

Facebook je prošao istorijsku brojku od dve milijarde ljudi, koji koriste ovu društvenu mrežu, što je, zaista, veliki uspeh.

  Izvor: Mondo

Svi znamo da je Facebook masivan i da raste, ali brojka od dve milijarde je i dalje neverovatna. U martu je populacija ove društvene mreže bila 1.94 milijarde, tako da je trebalo par meseci za tih poslednjih 60 miliona korisnika, ali to nije tako iznenađujuće, imajući u vidu da je većina ljudi koja će ikada koristiti Facebook već na njemu. Kompanija je takođe, od marta, imala 1.28 milijardi dnevnih korisnika, tako da je prilično jasno da većina ljudi koristi ovu platformu redovno.

Za referencu, trenutna procenjena globalna populacija je 7.5 milijardi od aprila ove godine. To znači da više od četvrtine svih ljudi na planeti Zemlji koristi Facebook svaki mesec, i to je sve ne računajći aplikacije koje su u vlasništvu Facebook-a, kao što su Instagram i WhatsApp.

Facebook suzbija govor mržnje

Kompanija je takođe podelila i nekoliko posebnih činjenica, kao što su: 175 miliona ljudi koristi reakciju Love, svaki dan. 800 miliona ljudi lajkuje nešto svaki dan, a preko milijardu koristi Grupe svaki mesec.

Da bi to proslavili, kompanija je napravila personalizovani video za svačiju traku sa vestima, naglašavajući neke odabrane slike na koje ste stavili srce.

 facebook zahvalnica Izvor: Promo/Facebook

 Takođe, sledeći put kada koristite love reakciju, poželite nekome srećan rođendan, ili napravite grupu, Facebook će vam poslati malu zahvalnicu zato što ste “podelili ljubav.

Biće interesantno videti kako Facebook planira da raste sada kada je dostigao tako visoku brojku, ipak je broj ljudi na svetu ograničen. Možda će učiniti nešto da im dignu zabranu u Kini, zemlji sa 1.4 milijarde stanovnika, prenosi TNW.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA