Kako nam podvaljuju poznati na Instagramu | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kako nam podvaljuju poznati na Instagramu

Istraživanje sprovedeno nad objavama poznatih ličnosti na Instagram mreži, pokazuje da, u velikoj većini, poznati ne označavaju pravilno svoje sponzorisane objave, i tako obmanjuju obične korisnike.

  Izvor: Promo/Instagram

Novi izveštaj marketinške kompanije Mediakix se bavio objavama sa Instagram profila 50 najpopularnijih poznatih ličnosti u toku mesec dana. Otkrili su da 93 odsto objava koje promovišu neki brend nisu označene na način koji propisuje američka Federalna trgovinska komisija (FTC).

Snapchat i Instagram pogubni po mlade

Ovo je konstantan problem za FTC, kao i za korisnike, koji mogu biti obmanuti ovakvim objavama. Regulatorna organizacija je objavila planove za primenu strožijih pravila u vezi objava na društvenim mrežama, još u leto 2016. godine, ali poznate ličnosti su većinom nastavile da rade šta god žele.

visited my @stuartweitzman fam at the new HQ today newness coming sooooon !!

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

FTC direktive kažu da se sponzorisane Instagram objave mogu smatrati kompatibilnim na jedan od dva načina. Ili sa veoma jasno prikazanim "sponsored by", ili dodavanjem heštega poput #ad ili #sponsored. Ovi heštegovi moraju biti jasno vidljivi, što znači da se ne mogu nalaziti na kraju serije heštegova i moraju biti vidljivi bez da korisnik mora da klikne na "more".

Rusi "zarazili" Instagram Britni Spirs!

Ovo često postaje nejasno kada poznati pokušaju da vrdaju oko pravila, koristeći manje precizne izraze poput "Thanks (brend)", ili sa heštegovima poput #sp i #partner, koje FTC smatra nedovoljno jasnim za prosečnog Instagram korisnika.

Oooo ahhhhh! This has to be my favorite box from @fabfitfun yet. It's brimming with some seriously top notch products. I feel Like I'm stealing because I got all these goodies for the price of one of these products. Remember per usual these aren't dinky sample sizes, these are full size products. I'm having a hard time picking one specifically to tell you about but I'm kinda really living for this @gypsy05 roundie especially for summer time at the beach or park or even as a throw inside for a pop of color. I'm going to Be getting A LOT of use out of this. Scroll to the left to see more pics of what is in the box and watch my story for a deeper look. But honestly don't waste time because it will sell out. Head to www.fabfitfun.com and use my code MALONEY and you will receive $10 off. #fabfitfun #fffpartner

A post shared by Katie Maloney-Schwartz (@musickillskate) on

Jedan veliki izuzetak od pravila je promocija umetničkih projekata, koji ne moraju da se prikažu kao reklame. Primeri toga su filmovi gde su glumili, fotografisanje u magazinima, ili novi muzički albumi. Ove objave se, doduše, lako prepoznaju, i nemaju isti obmanljivi efekat na korisnike.

Kako mi je Instagram upropastio život (FOTO,VIDEO)

Vodič FTC-a za promovisanje brendova na društvenim mrežama je obiman i veoma jasan. Tako da, pored činjenice da nisu još uvek osetili posledice, nema mnogo smisla da poznati i dalje greše, prenosi The Verge.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA