Zbog toga što je više od 81 odsto korisnika smartfona u svetu na Android OS-u, Apple je lansirao napad u formi video snimaka koji bi trebali da privuku ljude da pređu na iOS.
Poslednji pokušaj tehnološkog giganta da privuče nove kupce je kolekcija novih video reklama, koje podsećaju na Apple-ovu, čuvenu, I'm a Mac, I'm a PC kampanju, koja je nemilosrdno ismevala performanse Microsoft-ovog Windows sistema.
Život je lepši uz iPhone i 260 $, slažete li se?
Pet onlajn reklama, svaka oko 15 sekundi dugačka, prikazuju zašto iPhone pruža bolje iskustvo od Android OS-a.
Da bi dodatno potvrdili svoj cilj, svaka reklama se fokusira na različite probleme za koje Apple oseća da brinu korisnike, uključujući sigurnost, performanse, brzinu i prebacivanje fotografija.
Iako se reklame neće pojaviti na TV-u, možete očekivati da ćete ih videti na YouTube i drugim društvenim platformama.
Ova kampanja je poslednji napad iz Apple-a, nakon što je kompanija lansirala sajt posvećen nagovaranju ljudi koji koriste Android telefon da pređu na iPhone. Sajt se pojavio u maju sa provokativnim naslovom "Switch from Android" i prikazuje slične probleme koje spominju u video kampanji.
Pored kvaliteta kamere, brzine i podrške kupcima, sajt pokušava da iskoristi sumnjiv sigurnosni istorijat Google-a u vezi pametnih telefona.
"Za razliku od mnogih drugih telefona, bitni podaci na vašem iPhone-u su pod enkripcijom od početka i zaštićeni vašom šifrom," stoji na sajtu Apple-a, a prenosi news.com.au.
"Apple aplikacije kao što su Maps i Safari pomažu da se održe privatnim, sva mesta gde idete i svi sajtovi koje posetite, a Apple neće prodavati vaše informacije nikome bez obzira na razlog."
Ove akcije giganta iz Kupertina dolaze nakon istraživanja firme Gartner koja je otkrila da više od 81 odsto svetskih smartfona koristi Google softver, dok samo 18 odsto koristi Apple sistem.
Koji OS vi preferirate? Android ili iOS?
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.