Ovo više nećemo gledati na Fejsu (konačno) | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ovo više nećemo gledati na Fejsu (konačno)

Facebook, uz pomoć veštačke inteligencije, počinje uklanjanje linkova i sajtova sa velikim brojem nekvalitetnih reklama i malom količinom stvarnog sadržaja.

 Izvor: Promo/MTE.hu

Misija kompanije Facebook da očisti svoj News Feed od dezinformacija i lažnog sadržaja ima novu metu: sajtove koji su prepuni sa "uznemirujućim, šokantnim ili malicioznim reklamama," i koji nude vrlo malo stvarnog sadržaja.

Društvena mreža će, od sada, početi da koristi veštačku inteligenciju da odredi da li linkovi podeljeni na na njoj, vode ljude do sajtova koji nude "iskustvo veb stranice niskog kvaliteta" na osnovu prirode reklama i sadržaja koji se nudi. Linkovi koji ispunjavaju te kriterijume će se pojaviti niže na News Feed-u i neće imati mogućnost da budu pretvoreni u reklamu na Facebook-u

Vrste reklama koje Facebook cilja, najčešće se pojavljuju u formi reklamnih jedinica sa predloženim sadržajem. Ova polja postavljena pored članaka pružaju naslov i malu sliku sa namerom da navedu ljude da kliknu. Najniža vrsta ovih reklama koristi seksualizovane i ponekad šokantne slike, kao i poznate ličnosti, uz varljive naslove, da bi privukle pažnju.

Ovakve reklame su osnovni način finansiranja sajtova sa lažnim vestima, a studija je pokazala da se pojavljuju u više od 80 odsto od top 50 sajtova u SAD-u, prenosi BuzzFeed.

Posle lažnih vesti, Facebook napada lažne profile

Facebook-ove namere nisu da izdvoje reklame sa predloženim sadržajem kao celinu, jedino žele da uklone ponude sa najnižim kvalitetom koje se nalaze na sve strane na sajtovima u cilju povećanja njihove zarade.

Ovi napori kompanije Facebook bi trebali da za rezultat imaju finansijski pošteniji sistem, gde ovi sajtovi neće više izvlačiti novac od reklama svojim clickbait sadržajima i gde će odgovorni za to biti kažnjeni. Ljudi bi trebalo da u budućnosti vide mnogo manje ovakvog sadržaja.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

____________________________________________________________________

MONDO Android aplikacija je opet tu: PREUZMITE JE!

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi