Viber predstavlja budućnost aplikacije za razmenu poruka - funkciju kupovine tokom ćaskanja!
Ovo je zgodna prilika da vas prvo podsetimo da je preko Viber aplikacije moguće razmenjivati novac tj. slati ga i primati, jer će vam sad on u aplikaciji biti malo potrebniji nego pre. Nećete imati samo izbor premijum stikera na koje možete trošiti novac, moći ćete i u svojevrsnu onlajn kupovinu direktno kroz Viber aplikaciju! I da, opcija će biti dostupna i u Srbiji!
Viber nam predstavlja novu funkciju za kupovinu, koja će izmeniti trgovinu na mobilnim uređajima, omogućivši korisnicima da kupuju iz situacije u kojoj inače provode najviše vremena - tokom ćaskanja sa prijateljima. Ova novina predstavlja prvi korak kompanije na putu od aplikacije za razmenu poruka do kreiranja integrisane mobilne platforme za pružanje svih usluga.
Od početka marta će biti dostupna samo u SAD u svojoj beta verziji, uz postepeno uvođenje širom sveta tokom godine.
U kreiranju ove neobične nove funkcije, Viber se oslonio na ekspertska znanja njenog vlasnika - kompaniju Rakuten - svetskog giganta u oblasti elektronske trgovine.
Kupovina je jedna od omiljenih aktivnosti za korisnike mobilnih uređaja. Poslednja istraživanja ukazuju na to da više od polovine vlasnika pametnih telefona koristi iste za nabavke, a da 66 odsto njih to čini najmanje jednom nedeljno.
Viber: Kako slati tajne samouništavajuće poruke
On je glavni čovek Viber aplikacije
Ipak, svako ko je makar jednom kupovao posredstvom svog mobilnog uređaja će vam reći da to ume da bude iscrpljujuće. Da biste bilo šta kupili na taj način, bićete primorani da neprestano ulazite i izlazite iz raznih aplikacija, pravite bezbroj snimaka robe na ekranu, koje onda dalje kopirate i lepite. Šoping na pametnom telefonu je sušta suprotnost zabavi i druženju u kojima uživate kad kupujete u gradu.
Putem nove funkcije, Viber nastoji da priredi osećaj zajedničkog doživljaja onima koji će kupovati putem mobilnih uređaja. Kroz pretragu i razmenu informacija o željenom artiklu - do direktne komunikacije sa omiljenim brendovima korisnika i konačne kupovine, Viber će ponuditi način da se sve to učini sa jednog te istog mesta.
Od marta, korisnici će moći da otpočnu njihovo putešestvije kroz šoping na Viber aplikaciji pritiskom na početno dugme na ekranu za razmenu poruka. Zatim će im biti predstavljen asortiman vodećih brendova, što će im omogućiti da pretražuju novu robu i dele vizuelno bogat sadržaj unutar ćaskanja sa prijateljima - koji će moći momentalno da daju svoje komentare na prikazano. Isto tako, korisnici će moći da primaju i direktne poruke od samog brenda koji budu izabrali, i - ako bude trebalo - da se preusmere na firmin sajt ili aplikaciju radi konačne kupovine.
Viber: Kako da promenite melodiju zvona i poruke
Viber: Zašto su slike nakon slanja manje i lošije
"Ovo je tek prvi korak na veoma zanimljivoj misiji koju ćemo poduzeti zajedno sa našim korisnicima, i očekujemo da ćemo u tom smislu stalno napredovati - kako nam se budu pridruživali novi partneri i kako budemo saznavali više o tome šta kupci žele”, izjavio je Džamel Agaua, izvršni direktor kompanije Viber.
Nova funkcija za instant kupovinu će biti će biti aktivna u svojoj beta verziji samo u SAD od 6. marta - i omogućiće korisnicima da kupuju iz širokog asortimana robnih marki i proizvoda. Njeno postepeno uvođenje u upotrebu širom sveta očekuje se tokom tekuće godine, a kao što smo dobili mogućnost kupovine premijum stikera, očekujemo i mogućnost kupovine domaćih proizvoda, koji će, nadamo se, prihvatiti saradnju sa Viber kompanijom.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.