Ulaganje u istraživanja i razvoj ključni za uspeh kineske kompanije.
Kineska kompanija Huawei zauzela je 72. mesto na Interbrand listi za 2016. godinu najboljih globalnih brendova, čime je napredovala za 16 mesta u odnosu na prošlu godinu.
Kako se navodi u saopštenju te kompanije, stabilan rast prihoda, kontinuirano ulaganje u sektor za istraživanja i razvoj (R&D sektor) i inovacije na novim proizvodima povećali su popularnost Huawei brenda.
Ovo je druga godina zaredom da Huawei raste na Interbrand listi otkad je kompanija postala prvi brend kopnenog dela Kine priznat kao najbolji globalni brend u 2014. godini, ističe se u saopštenju.
Vrednost brenda, koja se procenjuje na 5.835 miliona američkih dolara, porasla je za 18 odsto u odnosu na prošlu godinu, ističe kompanija Interbrend. Prema Interbrandovom godišnjem izveštaju, Huawei je jedan od najbrže rastućih brendova u tehnološkom sektoru, koji je skočio sa 88. mesta na 72. prema rangiranju.
Najmodernija fiksna telefonija i internet u Srbiji
"Značajan napredak kompanije 'Huawei' proističe iz uverenja da su korisnici uvek na prvom mestu i iz istrajnosti u dostavljanju kvalitetnih proizvoda i usluga. Kroz svoju brend kampanju, Huawei ilustruje kako inovativni IKT proizvodi, usluge i rešenja mogu da izgrade bolje povezan svet", naveo je Interbrand. Kako ističe, brend trenutno uživa u svojoj rasprostranjenosti u Evropi, ključnom tržištu za razvojni put brenda i poslovanje kompanije, kao i svoju ekspanziju i inovacije u korisničkom svetu.
"Ove godine Huawei je lansirao seriju proizvoda koji su povećali njegovu popularnost. Huawei je već neko vreme lider u Kini, ali sad je počeo da uspostavlja i strategiju za globalnu prisutnost", navodi Interbrand. Kako se prenosi u saopštenju, rastući uticaj Huawei brenda se ogleda u ravnomernom rastu prihoda, kome je delom doprinelo komercijalno poslovanje kompanije.
"Huawei želi da izgradi bolje povezan svet - inteligentan svet sa IKT industrijom kao kamenom temeljcem, a naročito sa klaudom, softverski definisanim mrežama, Internetom stvari i veštackom inteligencijom", rekao je predsednik korporativnog marketinga kompanije Huawei Kevin Kang.
On je dodao da je osnova Huawei brenda posvećenost u postavljanju korisnika u središte i stvaranje kvaliteta za korisnike. "Huawei pristupa principu otvorene saradnje, čime se ubrzava razvoj inteligentnog digitalnog društva", rekao je Kang.
Na svojoj poslovnoj putanji, inovacije Huawei podržavaju digitalnu transformaciju telekom operatera kroz četiri glavna domena: poslovanje, operacije, arhitektura i mreže. Kompanija stremi razvoju savremenih tehnologija kao sto su 5G i konekcije Interneta stvari, što obećava promenu uloge telekom operatera u mnogim industrijama, navodi Huawei.
„Naš napredak na Interbrand listi potvrđuje Huawei strategiju da se fokusira na dostavljanje inovativnih tehnologija kako bismo ispunili potrebe i želje korisnika", rekao je marketing direktor Huawei Consumer Business Group Glori Cang.
Prema njegovim rečima, Huawei održava pažljivu ravnotežu između toga da bude smeli inovator i rastući izazivač na globalnom tržištu, a primetan je uspeh u fokusu na R&D sektor, kvalitet proizvoda i zadovoljstvo korisnika.
Kao vodeća tehnološka kompanija, Huawei zadržava više od 10 odsto svog godišnjeg prihoda od prodaje za istraživanje i razvoje i osnovao je 16 centara za razvoj u celom svetu.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.