Samsung se obratio svim korisnicima, pročitajte! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Samsung se obratio svim korisnicima, pročitajte!

Iako je poruka prvenstveno upućena onima sa Note7 telefonima, Samsung je svim korisnicima poručio da je njihova bezbednost uvek na prvom mestu!

 Izvor: MONDO portal

Sigurno ste već čuli da Samsung Galaxy Note7 u nekim slučajevima, zbog problema sa baterijom, o čemu smo već pisali, može da se zapali, zbog čega je Samsung reagovao novim saopštenjem. Saopštenje Samsunga Srbija prenosimo u celosti. Ipak, pre saopštenja, pogledajte kako je tekao razvoj događaja u vezi sa Galaxy Note 7 uređajem i problemima koje ima:

Stopirana Galaxy Note 7 prodaja i u Srbiji

Samsung će zameniti svaki, i vaš, Galaxy Note 7

Evo zašto dolazi do problema s baterijom Note 7

Kako da prepoznate ispravan Galaxy Note 7

Samsung Srbija, 15. septembar 2016:

Početkom meseca Samsung je preduzeo mere predostrožnosti u okviru kojih je stopirao prodaju telefona Galaxy Note7 i kreirao poseban Program zamene Note7 koji predviđa zamenu svih uređaja. Iako je prijavljen vrlo mali broj slučajeva u svetu, sigurnost korisnika je naš apsolutni prioritet i ovom prilikom želimo da uradimo sve što je u našoj moći kako bismo svojim korisnicima pružili najbolju moguću podršku.     

S tim ciljem želeli smo da damo novu informaciju o koracima koje preduzimamo kako bismo rizike vezane za sigurnost naših korisnika sveli na minimum i smanjili sve nastale neprijatnosti:

- Poslali smo direktnu poruku na sve  Note7 uređaje, koji su aktivirani u Evropi i zamolili naše korisnike da isključe svoj telefon i da ga u najkraćem mogućem roku vrate u prodavnicu gde su ga kupili.

- U stalnoj smo komunikaciji sa našim kupcima Note7 kako bismo ih detaljno informisali o svim novim vestima. To uključuje davanje jasnih uputstava na svim našim Samsung.com evropskim internet stranicama, slanje direktnih mejlova kupcima i postavljanje novih informacija preko naših relevantnih kanala na društvenim mrežama.

- Ulažemo maksimalan trud da zajedno sa našim partnerima, zaduženim za prevoz i maloprodaju, osiguramo da kupci telefona Note7 svoje postojeće uređaje mogu da zamene u najkraćem mogućem roku od narednog ponedeljka, 19. septembra.

- Obratili smo se svim relevantnim regulatornim telima i institucijama širom Evrope i sarađujemo sa njima kako bismo osigurali da sve zainteresovane strane budu upoznate sa našim planovima i najnovijim informacijama.

- Radimo neprekidno sa našim partnerima kako bismo obezbedili da se primenjuju najviši kvalitet proizvodnje i proces kontrole kvaliteta. Na osnovu detaljnih inspekcija, sada smo sigurni da je problem s baterijama u potpunosti rešen kod telefona koji će uskoro doći u Evropu kao zamena.

Svi novi  Note7 telefoni će biti označeni malim crnim kvadratom na pakovanju, koji će služiti kao jasna oznaka da je uredaj iz nove serije, tako da kupci mogu da budu sigurni da dobijaju najnoviju tehnologiju.

Zvanična izjava Samsung Srbija predstavnika:

Bezbednost naših kupaca je naš najveći prioritet i zbog toga smo zamolili sve kupce telefona Note7 da isključe svoje uređaje i da ih u najkraćem mogućem roku vrate na mesto kupovine. Organizovali smo Program zamene telefona Note7, u okviru kojeg se obezbeđuju novi telefoni kojima će se, u najkraćem mogućem roku, počev od 19. septembra, menjati ranije kupljeni. Iskreno se zahvaljujemo našim kupcima na njihovom razumevanju i strpljenju i molimo sve one koji imaju bilo kakvih pitanja ili bojazni da nas kontaktiraju na telefon 00381 11 3216899 ili da posete ONLAJN PODRŠKU za najnovije informacije“, izjavio je Saša Oravec, direktor telekomunikacija kompanije Samsung Electronics za SEAD region.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Samsung Galaxy Note 7 video
Izvor: Samsung Mobile.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi