Niko ne mari za novi iPhone 7?! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Niko ne mari za novi iPhone 7?!

Portal Mashable ima vrlo zanimljivu statistiku za novi iPhone 7 ili kako će se već novi iPhone zvati…

  Izvor: Promo/Apple

Apple je prvi put u istoriji iPhone telefona zabeležio pad prodaje iPhone uređaja u tromesečju u kojem se računalo i novogodišnje "ludilo", a trend pada prodaje nastavio se i u poslednjem kvartalu, kad je Apple opet prijavio 15 odsto manju prodaju nego u istom periodu protekle godine.

Ipak, stvari će se verovatno promeniti kad stigne iPhone 2016 model, jer još uvek ne znamo kako će se novi iPhone zvati.

Ali, ako pitate određene analitičare, oni će vam reći da ne očekujete čuda od najnovijeg iPhone uređaja, jer ih on neće napraviti.

Mashable je objavio prilično poraznu statistiku po Apple i iPhone. U onlajn anketi SurveyMonkey kompanije učestvovalo je 525 ljudi, od kojih se oko 60 odsto složilo da bi prešli na novi iPhone samo ako bude drugačije dizajniran (što se, kao što znamo iz mnogih vesti do sada) neće desiti. Tek 10 odsto ljudi će kupiti iPhone 2016 čak i ako ne bude redizajniran, što je porazan podatak po Apple.

Sledeća zanimljivost u statistici jeste to što je tek oko 25 odsto ljudi vrlo zainteresovano da menja iPhone svaki put kad on bude redizajniran, što opet ne ide na ruku kompanije Apple. Ipak, veliki broj korisnika razmislio bi da menja iPhone na svake tri godine, ako Apple prilagodi svoj model prodaje i premijera na taj način.

Ovo istraživanje, još jedno u moru sličnih, ne mora ništa da znači, ali je urađeno u vrlo zanimljivom trenutku - mesec dana pred iPhone 2016 premijeru kada bi ushićenje zbog novog modela i njegovih funkcija trebalo da bude najveća.

Šta vi mislite, kakve su iPhone 2016 šanse?

Čekamo vaše komentare ispod vesti i naFacebooku,Twitteru i Instagramu.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA