Kompanija razmatra najbolji model za oglašavanje.
Viber, omiljena aplikacija za četovanje u Srbiji (dokazano), dobiće reklame, a kompanija Viber već radi na modelu koji bi ih najbolje uklopio u aplikaciju. Prema rečima Skota Nelsona, koji je šef Viber poslovanja za Severnu Ameriku Viber reklame ne smeju biti invazivne niti nametljive, jer će to naljutiti mnoge od skoro 800 miliona aktivnih korisnika širom sveta.
Viber reklame moraju biti nenametljive, logične i precizno usmerene, što će biti pravi izazov i za kreatore sadržaja tj. oglašivače i za Viber, piše DigiDay.
Pogledajte galeriju slika nove Viber aplikacije:
Do kraja septembra Viber stručnjaci će, zajedno sa odabranim partnerima za oglašavanje raditi na kreiranju modela reklamiranja, njegovoj implementaciji i pokušati da stvori upravo ono o čemu smo pisali na početku teksta - nenametljive reklame koje neće izazvati pobunu korisnika i njihovo eventualno udaljavanje od Viber aplikacije.
"Viber je već neko vreme deo elite među aplikacijama, na kojoj korisnici provode više vremena nego na društvenim mrežama i raduje nas uvođenje reklama u izvornom obliku", rekla je Rene Melov za DigiDay, stručnjak za oglase na društvenim platformama i dodala: "Već duže vreme čekamo da se ovo desi i želimo da korisnicima ponudimo relevantan oglasni sadržaj, plasiran u odnosu na ono što su njihove potrebe i želje".
Viber već sad omogućava prodaju sličica, sponzorisane Jjavne četove i igre, na kojima očigledno ne zarađuje dovoljno kako bi aplikacija bila održiva i napredovala.
Šta vi mislite o reklamama na Viberu?
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.