Odriču se prstiju, ljubavi, morala zarad interneta | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Odriču se prstiju, ljubavi, morala zarad interneta

Radije bi sebi odsekli prst, odrekli se voljenih i pustili neznanca da umre nego da budu bez interneta!

  Izvor: Guliver/Getty Images/Thinkstock
 devojcica internet.jpg Izvor: Guliver/Getty Images/Thinkstock

Više od jedne trećine Amerikanaca radije bi sebi odseklo prst nego da živi bez interneta, a 61 odsto bi radije dozvolilo da nepoznata osoba umre nego da budu oflajn.

Žene su manje naklonjene internetu ili su naklonjenije svojim prstima, a samo 22 odsto spremno je da izgubi prst i ostane onlajn. Istraživači agencije AT&T pitali su 2.000 Amerikanaca šta su spremni da žrtvuju kako bi zadržali internet u svojim životima do kraja života, a rezultati su šokantni i tužni.

Više od 19 odsto ispitanika reklo je da bi radije proveli život bez ljubavi nego se odrekli interneta, dok je 16.9 odsto spremno da se odrekne svake veze sa čovečanstvom, piše Daily Mail. Trećina ispitanika rekla je da će žrtvovati prst - odnosno 35.9 odsto muškaraca i 22.6 odsto žena.

Prema ovom istraživanju, ljudi gube vezu sa realnim svetom.

Jedan od najtužnijih odgovora je da je svaka peta osoba spremna da se odrekne ljubavi zarad interneta, a 16.9 odsto reklo je da bi sasvim dobro živelo i bez kontakta sa ljudima. Čak svaki deseti ispitanik ne bi se odrekao interneta da spasi umirućeg prijatelja, a više od trećine to ne bi uradilo čak ni po cenu izlečenja raka.

Skoro 18 odsto mladih ljudi radije bi se odreklo momka ili devojke, roditelja ili brata i sestre samo da ostanu onlajn. Više od polovine reklo je da bi dozvolilo da nepoznata osobe umre samo da ne izgubi internet.

Muškarci su spremniji od žena da se odreknu dela tela ili moralnosti zarad interneta.

Pratite nas i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA