Evo šta je od tehnologije potrebno da bi se održao jedan od najgledanijih sportskih događaja na svetu.
Super Boul, najveći sportski događaj u Sjedinjenim Američkim Državama održava se svake godine. U isto vreme je i turistički događaj godine za grad koji ga organizuje.
Međutim, da li ste se zapitali kako će ceo događaj i sva ta akcija sa terena pronaći put do miliona gledalaca? Sajt Mashable je malo istraživao, razgovarao sa predstavnicima NFL-a i CBS-a i došao do sledećih podataka:
CBS emitovanje uključuje:
- 256 mikrofona za snimanje zvuka.
- Preko 100 kamera za snimanje.
- 16 kamera uglova uz pomoć novih Pylon kamera. Super Boul će po prvi put koristiti ovu tehniku na terenu.
- 11 kompletnih Avid apartmana za uređivanje i editovanje će zajedno sa 10 grafičkih stanica i govornica raditi u realnom vremenu.
- 5K kamere koje će snimati događaj u 360 stepeni. Produkcija ovo naziva EyeVision 360.
- 3 kamera sistema koja se podižu kako bi snimala akciju na terenu sa neba.
Wi-Fi pristup
Ove godine za Wi-Fi pristup biće zadužen HP. Kompanija će obezbediti 1.300 Wi-Fi 802.11ac pristupnih tačaka na stadionu, oznake će biti ispod svakog 100. sedišta.
Wi-Fi će će moći da se „izbori“ sa 70 hiljada fanova. Ostvareni internet saobraćaj je prošle godine iznosio oko 6 terabajta, dok se ove godine očekuje da ta brojka bude duplirana.
Gledanje utakmice online
Ukoliko neko od posetilaca bude bio nezadovoljan sedištem, moći će da prati akciju na dve ogromne video table u visokoj rezoluciji, visine 48 i širine 200 metara koje će biti raspoređene na stadionu. Pored toga, oko stadiona je instalirano 2 hiljade Sony televizora.
Virtuelna realnost i interaktivne video igre
Nećete moći da gledate utakmicu u virtuelnoj realnosti, ali po svemu sudeći to uskoro stiže. Uz pomoć VR-a ćete moći da pogledate fudbalski trening u Fan Energy zoni u centru San Franciska. Kompanija će obezbediti i interaktivno fudbalsko iskustvo kao i video igre u svom objektu uz pomoć velikog video zida. Zid će takođe prikazivati statistiku sa Super Boul utakmice, kao i ostali sadržaj korisnika.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.