Da, čak je i to moguće.
Asocijacija potrošača Holandije tužila je kompaniju Samsung zbog neažuriranja softvra na svojim uređajima. Radi se o 82 procenata uređaja ove kompanije koji nisu dobijali redovna softverska ažurianja u dvogodišnjem periodu.
Asocijacija takođe navodi da Samsung nije obezbedio nijedno ažuriranje od starta prodaje uređaja u Holandiji. Prema izveštajima, ova asocijacija želi da Samsung u periodu od dve godine, koji startuje nakon početka prodaje, obezbedi redovna ažuriranja. I ne samo to, asocijacija želi da Samsung ažurira uređaja dve godine od trenutka kupovine uređaja, prenosi TechViral.
Takođe, rečeno je i da Samsung nije jedina kompanija koja ne ažurira svoje uređaje redovno, ima još brendova koji takođe to ne rade. Asocijacija potrošača Holandije tuži Samsung zato što drži 80 posto tog tržišta.
Organizacija je morala ovako da postupi jer su ranije na ovu temu razgovarali sa Samsungom i uvideli da se gotovo ništa nije poboljšalonakon toga. Tužba će biti jedan od načina da se situacija promeni.
Samsung je odgovorio da već radi na softverskim ispravkama koje će poboljšati sigurnost samih uređaja.
Sve u svemu, ova situacija je nastala zbog jako loše politike kompanije kada su softverska ažuriranja u pitanju. Ona su neophodna kako bi se sigurnost povećala. Iz Samsunga kažu da konstantno rade na poboljšalju softvera kako bi uređaji bili bezbedniji.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebooku,Twitteru i Instagramu.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.