Nije poznato kada će jeftinija pretplata stići ni koliko će koštati.
Nakon više meseci glasina, Netflix je nedavno potvrdio planove za jeftiniji plan pretplate uz koju će korisnicima biti prikazivane reklame, a kompanija je tražila partnera koji bi pomogao u isporuci tih reklama. Netflix je sada objavio da je izabrao Microsoft.
Microsoft i Netflix su najavili da će predstojeći jeftiniji plan pretplate na striming platformi dolaziti preko Microsoft platforme za oglašavanje. Izjave kompanija prekidaju niz glasina oko Netflix planova za oglašavanje.
U junu je izvršni direktor Ted Sarandos potvrdio glasine da će kompanija uskoro uvesti reklame, poništavajući ranije izjave protiv te ideje. Finansijski izveštaj za prvi kvartal, koji pokazuje prvi gubitak pretplatnika u deceniji, je ohrabrio ovu odluku, dok je kompanija takođe otpustila jedan deo zaposlenih kao odgovor.
Prethodni izveštaji su spekulisali da bi Netflix mogao da sarađuje sa gigantima poput kompanije Google ili NBCUniversal na isporuci reklama, ili da bi čak mogao da kupi Roku, ne bi li ubrzao te planove. Predstavljanje jeftinijeg plana pretplate sa reklamama će približiti Netflix konkurentima kao što su Hulu, HBO Max, Paramount Plus i Peacock, koji već imaju nešto slično.
Objave kompanija ne otkrivaju detalje o tome kako bi nova pretplata mogla da izgleda, kada će se pokrenuti i koliko će koštati. Ukoliko ste pretplaćeni na Netflix, ne zaboravite da pogledate srpski dokumentarac "The Long Road to War".