Zar i ti?

Telegram dostigao 700 miliona aktivnih korisnika i uveo pretplatu

Autor Ilija Baošić

Telegram je zvanično objavio koje pogodnosti čekaju one koji žele da plaćaju pretplatu

Izvor: Telegram

Telegram je na svom blogu objavio da čet aplikaciju sada koristi 700 miliona aktivnih korisnika. Kompanija je iskoristila ovu priliku da zvanično najavi i Premium pretplatu.

Već duže vreme slušamo o Telegram Premium pretplati, a čekanju je sada konačno kraj. Telegram je upravo objavio verziju 8.8 za Apple App Store - omogućavajući korisnicima da oslobode pun potencijal aplikacije za 4,99 dolara mesečno. Postojeće funkcije očekivano ostaju besplatne. Međutim, oni koji žele da se dočepaju nekih primamljivih novih dodataka, sada će morati da plate mesečnu naknadu.

Možda će vas zanimati

U vreme pisanja ovog teksta, ažuriranje još uvek nije dostupno na Google Play prodavnici. Međutim, kompanija teži da objavi velika ažuriranja za sve platforme u toku istog dana. Dakle, možete očekivati da vidite novu verziju u roku od dan ili dva, ako proces objavljivanja prođe glatko.

Kompletna lista Premium funkcija uključuje:

  • 4GB upload limit
  • Maksimalna brzina preuzimanja datoteka
  • Povezivanje 4 naloga
  • Organizovanje svojih ćaskanja u 20 foldera, sa po 200 ćaskanja
  • Pinovanje 10 ćaskanja na glavnu listu
  • Rezervacija do 20 javnih t.me linkova
  • Čuvajte 400 omiljenih GIF-ova i 10 omiljenih nalepnica
  • Duža bio sekcija, mogućnost postavljanja linkova u istu
  • Duži natpisi za fotografije i video zapise
  • Transkripcija glasa u tekst
  • Ekskluzivne nalepnice i reakcije
  • Premium značka na profilu
  • Profil video podrška
  • Nema reklama
  • Više ikonica aplikacije

Osim Premium pogodnosti, verzija 8.8 za iOS takođe dodaje neke funkcije za obične i Premium korisnike. Javne grupe sada podržavaju zahteve za pridruživanje, postoji nova animacija prilikom deljenja velikih datoteka iz drugih aplikacija u Telegram, botovi su poboljšani, doneta je podrška za ProMotion 120 Hz, kao i zakrpa bagova.

Ove nove funkcije nagrađuju korisnike koji plaćaju, ali takođe nisu previše primamljive za one koji bi radije da ne plaćaju. Obični korisnici se verovatno neće osećati kao da mnogo propuštaju. Ostaje da se vidi da li će značajan deo korisnika ignorisati novi Premium plan ili će se pretplatiti na njega.