Procurele su informacije u vezi sa Netflix ponudom u Velikoj Britaniji i prilično su zanimljive.
Kompanija Netflix izgubila je najmanje 200.000 korisnika od početka godine do kraja marta, a predviđa se da će taj gubitak narasti na čak 2,2 miliona otkazanih pretplata u prvoj polovini 2022.
Tome doprinosi stalan porast cene Netflix pretplate, ali i brojni drugi faktori.
Da bi se izborio sa sve manjim brojem novih korisnika, ali i sve jačom konkurencijom Netflix je primoran da menja model poslovanja i očigledno će to biti uvođenje reklama uz nižu mesečnu pretplatu.
Razvoj ponude u ovom pravcu potvrdili su i direktori same kompanije Netflix kad su akcije nakon objave prvog pada korisnika u više od 10 godina poslovanja oborile akcije za četvrtinu, a onda za trećinu vrednosti pre objavljivanja rezultata.
Sad su procurele i cene tj. cena najpopularnijeg paketa, Standard, koji košta 10.99 funti - uz podršku reklama cena ovog paketa biće 5,49 funti!
Nažalost, još uvek nije poznato kako će se reklame prikazivati, da li će biti u video formatu ili baneri, kao ni da li će prekidati filmove i serije kao na TV-u ili će biti emitovane između epizoda i tokom pretrage sadržaja.
Prikazivanje reklama nije novost i Disney+ i neki drugi popularni striming servisi uz uobičajene pakete bez reklama nude i povoljnije, sa reklamama. Ono što će Netflix svakako raditi uz nove opcije je agresivno rešavanje problema deljenja lozinki među korisnicima, koje je zvanično i najavljeno.
Ostaje nam da vidimo koliko će cena biti kod nas, kako će reklame izgledati i kada će se novi tip Netflix paketa sa reklamama pojaviti svuda.