NETFLIX UVODI REKLAME I SNIŽAVA CENU: Osim gašenja naloga streaming servis primeniće i druge nove mere | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

NETFLIX UVODI REKLAME I SNIŽAVA CENU: Osim gašenja naloga streaming servis primeniće i druge nove mere

Nakon gubitka 200.000 pretplatnika globalno Netflix najavio nekoliko drastičnih mera za unapređenje poslovanja.

 Žena gleda Netflix na tabletu i na TV-u Izvor: SmartLife / Chinnapong

Kompanija Netflix objavila je prvi globalni pad pretplatničkih naloga od kada postoji, a prognoze nisu dobre, pa bi sadašnjih 200.000 ugašenih naloga do polovine 2022. godine moglo da se pretvori u više od dva miliona, koliki gubitak projektuje sama kompanija.

Kako bi zaustavio pad korisnika i poboljšao broj pretplata, Netflix sad razmišlja i o nalozima podržanim reklamama i oglasima.

Možda će vas zanimati

To znači da bi za nižu cenu pretplate gledaoci morali da odgledaju neku reklamu tu i tamo, a taj tip profila bio bi ponuđen svuda u svetu.

Ovo je još uvek u razmatranju i Netflix će se vrlo verovatno ugledati na Disney+ i druge streaming servise koji već nude pretplatu podržanu reklamama, što je potvrdio i Rid Hestings, jedan od direktora kompanije.

Drugi vid povećanja zarade biće gašenje naloga koji se dele među korisnicima koji nisu iz istog domaćinstva. Kompanija tvrdi da već neko vreme radi na ovome i da ima precizne mehanizme koji mogu da otkriju i pomognu u gašenju naloga koji se dele za cenu jedne pretplate. Netflix predviđa da u ovom trenutku osim 222 miliona pretplatničkih naloga postoji makar još 100 miliona ljudi koji koriste deljenja naloga, a ne plaćaju zvanično pretplatu (pretplata se podeli na dva ili više delova među korisnicima, a svi koriste istu lozinku i korisničko ime za pristup servisu).

Sledeći korak obuhvatiće i mogućnost deljenja naloga, ali uz minimalnu pretplatu. To bi značilo da će jedan korisnik plaćati punu cenu pretplate, recimo 12 evra za srednji paket, dok će drugi uz njega plaćati manje, a koristiće zvanično isti nalog - istu lozinku i korisničko ime - i ti nalozi neće biti predmet zabrane niti osporavanja.

Netflix je u Velikoj Britaniji, Kanadi, SAD, Japanu i još nekim zemljama već nekoliko puta podizao cene pretplate, što je u regionu Severne Amerike bio glavni razlog ljudi da isključe pretplatu na streaming servis. Takođe, podizanje cene tek treba da bude izvršeno i u drugim regionima, pa će talas isključivanja Netflix-a verovatno biti nastavljen u još nekom obimu i u narednom periodu.

Šta vi mislite o Netflix planovima? Podržavate li ih ili ne?

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Komentari 12

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Nenad

Prvu reklamu kad mi puste gasim nalog. Znam da neće plakati za mnom, ja za njima još manje.

Vboba89

Bolje neka se pozabave sa prevodom!!! Kakvi ... majko mila.

pametnjaković

pa ako 100m ljudi koristi deljene naloge, gašenjem tih naloga, ima da izgube još 100m pretplatnika, baš im je pametna ta ideja

Najnovije

Uređaji

Testovi