Problem za problemom

DONESI.COM VIŠE NE RADI, KORISNICI BESNI: Zašto popularna aplikacija za dostavu hrane više nije aktivna?

Društvene mreže, ali i prodavnice aplikacija zasute su kritikom i negativnim komentarima zbog iznenadnog prekida rada popularne aplikacije.

Izvor: MONDO / Glovo

Donesi je sada Glovo“ naslov je mejla koji smo dobili svi, koji koristimo popularni servis za dostavu hrane i drugih stvari preko Donesi.com aplikacije i sajta godinama unazad.

Mnogi od korisnika su bili zlatni ili dijamantski članovi ove aplikacije i sad kad je aplikacija potpuno prestala da radi, a korisnici se prebacuju na Glovo, kreću sve ispočetka BEZ bilo kakvog statusa, bez svojih i tuđih ocena restorana, kao i sa “čistim“ profilima.

Već nekoliko dana na Twitter i drugim društvenim mrežama korisnici Donesi aplikacije izražavaju svoje nezadovoljstvo činjenicom da je taj servis sada neki drugi i da ih neko primorava da koriste nešto što ne žele - “Da sam želeo da koristim nešto drugo, koristio bih ga, a ne da me neko tera na to“, glasi jedan od komentara na Twitter mreži.

Ono što najviše smeta razočaranim korisnicima jeste činjenica da je Donesi aplikacija potpuno ukinuta i više uopšte ne nudi opciju naručivanja hrane, iako veliki broj korisnika i dalje nije prešao na novu aplikaciju.

Nevolje su počele kad je Glovo najavio da je kupio Donesi poslovanje u regionu (vrednost transakcije oko 170 miliona evra) i kad je najavljena promena Donesi.com u novi sistem. Prilično iznenada Donesi aplikacija i sajt su ukinuti i korisnici u Beogradu, Novom Sadu, Subotici, Nišu, Čačku, Kragujevcu, Vrbasu i drugim gradovima u Srbiji, više uopšte ne mogu da naručuju hranu i druge stvari putem stare aplikacije.

Praktično, Donesi.com je sada potpuno neupotrebljiv servis, a da biste naručivali hranu neophodno je da se registrujete za novi servis, a vaši lični i ostali podaci su već tamo.

Donesi prestaje da posluje i u Beogradu i u celoj Srbiji, a svi sadržaji sa aplikacije i web sajta već su prebačeni na Glovo. Korisnici Donesi aplikacije će biti preusmereni na Glovo kroz personalizovane linkove, gde će jednostavan proces prijavljivanja biti moguć u samo nekoliko koraka. Istovremeno, korisnici Donesi web sajta će biti preusmereni na Glovo web sajt“, stoji u saopštenju dostavljenom SmartLife redakciji.

Najviše su pogođeni Huawei Mobile Services korisnici tj. korisnici sa novijim Huawei telefonima bez Google Play podrške, koji praktično više ne mogu da poruče hranu - Donesi im više ne radi, a Glovo nije dostupan još uvek. Kada se aplikacija instalira “sa strane“ sistem upozorava korisnika da je neophodno instalirati Google Play servise. Za sada nema podataka o tome kako i kada će biti rešen ovaj problem, a plikacija je preko AppGallery servisa instalirana najmanje 221.000 puta u Srbiji, plus kao Pauza servis u Hrvatskoj.

Nekim korisnicima smeta i činjenica da su njihovi Donesi.com podaci prebačeni na Glovo bez ranijeg pitanja i/ili saglasnosti, ali to je priča za neku drugu priliku.

Da li ste i vi bili Donesi.com korisnik i da li ste prešli na Glovo?