Google promenio logo nakon 10 godina: Da li uopšte vidite razliku? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Google promenio logo nakon 10 godina: Da li uopšte vidite razliku?

Autor Ilija Baošić

Prvi put od 2015. godine Google ima novi "G" logo, a promena je prvo vidljiva iOS korisnicima.

 Google stari i novi G logo Izvor: SmartLife / Google

Logo kompanije Google jedan je od najprepoznatljivijih na svetu. Tehnološki gigant ne menja često kako se predstavlja svetu, ali nakon decenije od poslednjeg redizajna rešio je da osveži svoje čuveno slovo „G“.

Google je 1. septembra 2015. godine predstavio modernizovanu verziju svog klasičnog logotipa, izrađenu u Product Sans fontu, uz neke zanimljive animacije. U okviru tog redizajna predstavljena je i kompaktnija verzija u kojoj je malo slovo "g" zamenjeno velikim, kružnog oblika. Uprkos jednostavnijem dizajnu, zadržane su sve Google boje, jasno razgraničene i prepoznatljive.

Sada, Google polako počinje da ažurira svoj "G" logo. Promenu je prvi primetio 9to5Google, i to na ikonici Google aplikacije za iOS - koja je već dostupna svima - kao i u beta 16.18.37 verziji Google aplikacije za Android.

 Google aplikacija za iOS novi logo (App Store screenshot) Izvor: SmartLife / AppStore

Novi "G" logo je gotovo identičan starom, a ukoliko se ne zagledaju dobro, korisnici lako mogu prevideti da se išta promenilo, pogotovo na malom ekranu pametnog telefona. Ipak, jedna bitna razlika postoji - četiri Google boje više nisu jasno razgraničene, već se prelivaju jedna u drugu.

Novi dizajn je dinamičniji i više odgovara prelivima boja koje Google već neko vreme koristi za potrebe Gemini aplikacije.

Za sada, glavni logo kompanije i pretraživača ostao je isti, ali s pravom se može očekivati da će novi pravac u dizajnu uskoro stići i na logotipe ikonica aplikacija kao što su Gmail, Google Maps i Google Drive, pa možda čak i Chrome.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Možda će vas zanimati

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA