Ideja iza neočekivanog poteza je da se korisnici duže vremena zadrže na LinkedIn-ovim stranicama sa ciljem da produbljuju međusobne kontakte i poslovne odnose
Da društvene mreže korisnicima, u svojim aplikacijama nude mogućnost da igraju igrice nije neka novost. To je nešto što Facebook, na primer, odavno ima.
Glasine sugerišu da na nečemu sličnom radi i YouTube, ali društvena mreža od koje to nikada ne biste očekivali – LinkedIn.
Nezavisni stručnjaci su unutar LinkedIn aplikacije otkrili delove programskog koda koji upućuju na moguću implementaciju igara, što je potom za TechCrunch, potvrđeno i iz Microsofta, u čijem je ta mreža vlasništvu.
Ideja iza takvog poteza je da se korisnici duže vremena zadrže na LinkedIn-ovim stranicama sa ciljem da produbljuju međusobne kontakte i (poslovne) odnose.
Reč je o jednostavnim igaricama, tipa slagalica i mozgalica, koje bi trebalo međusobno da povezuju kompanije i njihove zaposlene, tako što bi se, na primer, formirale rang liste kompanija na kojima bi poslodavci bili rangirani prema uspehu njihovih zaposlenih u igricama.
Poslovna društvena mreža LinkedIn u vlasništvu je kompanije Microsoft od 2016. godine i trenutno ima više od milijardu registrovanih korisnika.
U 2023. godini LinkedIn je ostvario 15 milijardi dolara prihoda, a za najveći deo tog novca, od sedam milijardi, zaslužna je prodaje softvera za pronalaženje novih zaposlenih korporacijama.
BONUS VIDEO:
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.