YouTube definitivno staje na put blokerima: Nema više videa bez reklama – ako ne platite | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

YouTube definitivno staje na put blokerima: Nema više videa bez reklama – ako ne platite

"Reprodukcija videa je blokirana, osim ukoliko YouTube nije na listi dozvoljenih ili je blokiranje oglasa onemogućeno"

YouTube je u junu objavio da, na globalnom nivou, sprovodi "mali eksperiment" kojim želi da podstakne malu grupu ljudi koji koriste blokatore reklama da ih onemoguće ukliko žele da gledaju video sadržaje sa te platforme.

Izgleda, međutim, da je od tada do danas "mali eksperiment" – porastao! Iz YouTube-a sada najavljuju pokretanje globalne akcije sa ciljem da "slome" upotrebu blokatora i da ohrabre korisnike da prihvate jednu od dve opcije: ili da dozvole prikazivanje reklama, ili da se pretplate na YouTube Premium uslugu, u okviru koje se oglasi ne prikazuju.

Informacija je došla direktno do YouTube-ovog menadžera za komunikacije Kristofera Lotona, koji je saopštio da će se korisnici ubuduće suočiti sa blokadom YouTube blokatora oglasa, odnosno da će videti poruku kao ovu na slici.

 YouTube _ ad-block blokiranje _ Foto  YouTube.jpg Izvor: Youtube

Najvažniji deo poruke je ovaj, koji glasi: "reprodukcija videa je blokirana, osim ukoliko YouTube nije na listi dozvoljenih ili je blokiranje oglasa onemogućeno". Kao što se moglo očekivati, korisnik dobija dva izbora: da dozvoli prikazivanje reklama ili da pređe na YouTube Premium.

Do proširenja YouTube-ove politike blokiranja blokera došlo je postepeno u proteklih nekoliko nedelja.

Upotreba blokera reklama kriši pravila korišćenja YouTube-a, istakao Loton:

"Oglasi podržavaju raznoliki ekosistem kreatora sadržaja na globalnom nivou i omogućavaju milijardama korisnika da pristupe svom omiljenom sadržaju na YouTube-u", istakao je on.

BONUS VIDEO:

20 godina igre Call of Duty
Izvor: YouTube / Call of Duty

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA