Facebook plava – bode oči: Neprimetna promena nekima postala "prvo mučenje" | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook plava – bode oči: Neprimetna promena nekima postala "prvo mučenje"

Jedna tiktokerka je svojim viralnim postom pokrenula raspravu o novoj boji Facebook logoa u koju se ubrzo uključilo nekoliko hiljada korisnika

 Facebook logo, novi logo Izvor: Facebook

Nakon što je nedavno blago redizajnirao poznati plavi logo, Facebook je takođe promenio i izgled ikonica u Newsfeedu. Redizajn je bio toliko suptilan da ga većina korisnika uopšte nije ni primetila, ali su se javili i oni kojima nova plava boja – bode oči. 

Korisnica TikToka pod imenom myaudhdnotebook na TikToku je objavila video u kome tvrdi da joj nova Facebook plava smeta.

Ona je svojim viralnim postom pokrenula raspravu u koju se ubrzo uključilo nekoliko hiljada korisnika. Većina TikTok "polemičara" se složila da je nova boja – iritantna.

Pogledajte

00:09
Facebook plava – bode oči
Izvor: TikTok / myaudhdnotebook
Izvor: TikTok / myaudhdnotebook

Kao što je SmartLife već pisao, promena vizuelnog identiteta Facebooka donela je nešto tamniji nijansu plave boje logoa i veoma blage izmene oblika prepoznatljivog slova "f".

Meta je na svom korporativnom blogu objasnila da je poslednja promena deo strategije koja, osveženim dizajnom, Facebook logo čini "odvažnijim i upečatljivijim".

Kao razlog zašto aktuelna promena nije radikalnija, iz Facebooka su naveli to što je na toj društvenoj mreži ima više od dve milijarde korisnika, pa bi svaka drastičmnija promena uticala na veliki broj ljudi.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

01:00
Metaverzum
Izvor: Meta
Izvor: Meta

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA