Spotify sakrio tekstove pesama iza pretplate | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Spotify sakrio tekstove pesama iza pretplate

Najpopularnija aplikacija za striming muzike testira prikaz tekstova pesama samo za one koji plaćaju pretplatu.

 Spotify testira prikaz tekstova pesama samo za one koji plaćaju pretplatu. Izvor: Unsplash

Nakon što je najavio da će poskupeti u više od 50 zemalja (uključujući i Srbiju), Spotify je smislio kako da privoli korisnike da plate pretplatu. Najpopularniji muzički servis na svetu sada testira sakrivanje tekstova pesama iza pretplate.

Na društvenim mrežama i forumima se mogu pročitati razne žalbe besplatnih korisnika koji se žale da već nekoliko dana ne mogu da vide tekstove pesama koje puštaju. Umesto toga, dočekala ih je poruka "Uživajte u tekstovima na Spotify Premium-u", kao i link koji vodi do stranice za plaćanje pretplate.

"Spotify redovno testira stvari, a neki od tih testova na kraju utiru put našem širem korisničkom iskustva, dok drugi služe samo kao važne lekcije. Trenutno ne možemo da podelimo više od toga. Držeći se naše standardne prakse, trenutno ovo testiramo sa ograničenim brojem ljudi na nekoliko tržišta", rekla je za The Verge Si Džej Stenli, kodirektorka kompanije Spotify za globalne komunikacije.

Nije poznato kada će se ovaj test završiti, kao ni da li će uticati na veći broj korisnika. Mi ne vidmo isti problem, a čini se da najveći broj žalbi pristiže iz Indije.

Korisnici su dugo zahtevali od kompanije da donese tekstove pesama u svoju aplikaciju, što je Spotify i učinio u novembru 2021. godine, dve godine nakon što je prvi put testirao.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:51
"NOVE PESME NEMAJU PORUKU, DUŠU, ISTINU" Slobodan Betulić Betula: Mnogi iz neznanja upropaste, MUZIKA SE NE MANJA, VEĆ NAROD!
Izvor: Kurir televizija
Izvor: Kurir televizija

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA