Argeta, prva kompanija na ovim prostorima koja je tehnologiju ChatGPT-a iskoristila za unapređenje iskustva korisnika
Viralni fenomen ChatGPT više nije nepoznanica. Već mesecima svet bruji i aktivno koristi alatku veštačke inteligencije, koja ima preko 170 milijardi parametara i koja je sposobna da uz vrlo kratko upustvo sastavi tekst, članak, prevede tekst, napiše pesmu, priču, šalu, objasni ili otkloni neku grešku u programu. Ukoliko se adekvatno i na pametan način koristi, uz kontrolu čoveka, ChatGPT i te kako može da bude zanimljiv i koristan.
Kompanije prate ovaj pozitivan trend, a Argeta je primer kako se na kreativan način mogu iskoristiti neke od opcija koje pruža ChatGPT. Na svojoj edukativno-zabavnoj platformi "Junior Dogodovštine", Argeta Junior zajedno sa chatbotom stvara jedan novi svet, do sada neviđenih, personalizovanih i unikatnih bajki za decu.
Juniorov Pripovedač je novi segment na platformi koja već sadrži edukativne e-knjige i zanimljive igre, a ujedno i najinteresantniji segment za buđenje mašte kod dece, stvaranje jednog imaginarnog sveta ispunjenog različitim avanturama, sa poukama o dobroti, ljubavi, prijateljstvu… Platforma je interaktivna i korisnik izborom pola, imena i uzrasta deteta, kroz Junior Pripovedač uz pomoć ChatGPT-a, kreira personalizovanu jedinstvenu priču sa detetom u glavnoj ulozi.
Argeta korišćenjem veštačke inteligencije na fenomenalan i kreativan način, kroz platformu za decu podržava ljubav prema pričama, ujedno podstičući čitalačke navike kod dece. Da se Juniorov pripovedač i te kako dopao korisnicima pokazuju i statistike nakon samo sedam dana od lansiranja u Srbiji - kreirano je čak 2.263 priče, što je više od 320 priča dnevno. Na nivou regiona, do sada je kreirano preko 13.000 priča, a više od 90% primera priča su od strane korisnika ocenjene maksimalnim ocenama (4 ili 5).
Iz Argete ističu da je cilj lansiranja ove platforme da se na najbolji mogući način iskoriste aktuelni svetski trendovi i ponudi mališanima jedan novi svet mašte i podstakne kod njih kreativnost i želja za čitanjem. Svakako nije cilj da se zameni kvalitetna književnost poznatih dečijih autora.
Na ovaj način Argeta je postala prva kompanija u Srbiji i u FMCG industriji, koja je iskoristila trenutno najpopularniji produkt veštačke inteligencije, ChatGPT, u cilju unapređenja iskustva korisnika i stvaranja originalnog inspirativnog sadržaja u okviru jednog od svojih projekata.
Digitalno doba, uz savremen način života, zahteva od svih nas da se postepeno prilagođavamo i postajemo deo novih trendova, koji se u jednom trenutku pretvaraju u standardnu rutinu. Priključiti se talasu promena na samom početku znači biti dovoljno hrabar, edukovan i spreman za mnogo više mogućnosti, koje se mogu ponuditi krajnjim korisnicima, uz dozu opreza i kontrole. Kompanije, kao što je Argeta, koje preduzimaju odvažne korake kada je u pitanju nova tehnologija, postavljaju standarde i ujedno su pioniri pozitivnih promena.
Juniorov Pripovedač možete pokrenuti na OVOM LINKU.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.