Korisnici širom sveta su prijavljivali da mnoge usluge kompanije Microsoft ne rade, a problem je trajao oko dva sata.
Nakon dvočasovnog pada servera i nemogućnosti ljudi širom sveta da pristupe uslugama kompanije Microsoft, situacija se stabilizovala, pa korisnici ponovo mogu da šalju i primaju mejlove, kao i da nesmetano koriste Teams.
We've rolled back a network change that we believe is causing impact. We're monitoring the service as the rollback takes effect.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status)January 25, 2023
Originalna vest je u nastavku:
Korisnici širom sveta prijavljuju da ne mogu da pristupe Outlook uslugama, odnosno da su ostali bez mogućnosti da šalju i primaju mejlove. Problemi su počeli jutros oko 8 časova, a više od 1.600 ljudi se požalilo na pad Microsoft servera na Downdetector sajtu.
Nije jasno koliki broj ljudi je pogođen ovim padom usluga, ali je Microsoft na svom sajtu objavio da oni koji jesu ne mogu da pristupe mnogim Microsoft 365 uslugama:
- Microsoft Teams
- Exchange Online
- Outlook
- SharePoint Online
- OneDrive for Business
- Microsoft Graph
Kompanija kaže da je identifikovala potencijalni problem sa mrežom, kao i da razmatra sledeće korake kako bi ponovo omogućila pristup.
We’ve isolated the problem to networking configuration issues, and we're analyzing the best mitigation strategy to address these without causing additional impact. Refer to the admin center MO502273 orhttps://t.co/lZs9s6KLnhfor more information.
— Microsoft 365 Status (@MSFT365Status)January 25, 2023
SmartLife redakcija ima pristup Microsoft servisima, a Outlook i Teams nam rade bez većih problema. Kontaktirali još nekoliko korisnika ovih servisa, koji takođe tvrde da nemaju problem sa radom, pa je moguće da ovaj problem nije toliko zastupljen u Srbiji, ali ne možemo biti sigurni.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.