Netflix će Squid Game rijaliti prikazivati uživo? | Smartlife RS

Netflix će Squid Game rijaliti prikazivati uživo?

Autor Ilija Baošić

Striming uživo stiže na Netflix početkom 2023. godine, a platforma je odabrala prvog umetnika koji će predstaviti ovu vrstu sadržaja.

Squid Game The Challenge takmičari povređeni na snimanju Izvor: SmartLife / Netflix

Netflix je spreman da donese novu vrstu sadržaja na svoju platformu - striming uživo. Već neko vreme se zna da kompanija planira da uvede ovu novinu, a Netflix je sada potvrdio da će ovaj vid sadržaja debitovati početkom 2023. godine, odnosno da će komičar Kris Rok biti "prvi umetnik" koji će imati priliku da publici predstavi svoj specijal na ovaj način.

Netflix je prvi put o ovakvom načinu distribucije sadržaja pričao u maju, kada je rečeno da će se fokusirati na stand-up komediju, takmičarske emisije, kao i nadolazeći Netflix is a Joke festival. Ono što nije jasno jeste da li se u ovaj vid sadržaja ubraja i Squid Game: The Challenge, ali treba napomenuti da će snimanje ovog rijalitija početi u isto vreme kada i striming uživo kreće sa radom - početkom 2023. godine.

Squid Game: The Challenge
Izvor: Netflix

Striming uživo nije ništa novo - Disney+ je uživo prikazivao dodelu Oskara, Amazon Prime Video prikazuje uživo utakmice američkog fudbala, dok Apple+ u svojoj ponudi ima bejzbol. Na ovaj način, platforme žele da zadrže pretplatnike, čak i kada smatraju da ta usluga nema više šta da im ponudi od filmova i serija.

Kompaniji Netflix nije strano da eksperimentiše sa različitim formatima. Imali smo priliku da vidimo interaktivan sadržaj poput Black Mirror: Bandersnatch naslova, a platforma u svojoj ponudi takođe nudi igre za pametne telefone. Nažalost, ne može se reći da su do sada bili posebno uspešni u gejmingu, jer čak 99% korisnika nije ni probalo igre koju nude.

Ovo ne smete propustiti

…