Netflix ukida najpopularniju opciju?! | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Netflix ukida najpopularniju opciju?!

Autor Ilija Baošić

Analitičari smatraju da se Netflix sprema da okrene leđa popularnom "bindžovanju".

 Netflix potvrdio da uvodi reklame Izvor: Pexels

Za većinu serija, bilo da se emituju na televiziji ili streaming servisu, generalno postoji nešto što se može pretpostaviti kao pravilo - ako je gleda dovoljno ljudi, serija će dobiti još jednu sezonu. Međutim, u igri su i drugi faktori kada je Netflix u pitanju, pa nije retko videti da kompanija otkaže snimanje nove sezone, iako je serija bila gledana.

Krajem prošlog meseca, scenarista Majkl Grin je putem svog Twitter profila zamolio gledaoce da "ne čuvaju serije za kasnije", već da ih odmah pogledaju, jer kako tvrdi, Netflix primarno vrednuje gledanost nove serije po brzini kojom će je publika odgledati "u cugu", a ne tokom vremena.

Ipak, Netflix bi mogao da odustane od modela "bindžovanja" novih serija kako bi zadržao korisnike na svojoj platformi, tvrdi analitičar Majkl Nejtanson za Puck News.

"To nije model koji ima mnogo smisla", rekao je Nejtanson o modelu "bindžovanja".  Ili, kako urednik Metju Beloni rezimira: "Netflix-ovi pretplatnici možda vole što mogu da odjednom pogledaju sezonu serije, ali bi takođe voleli da usluga košta 1 dolar i da dolazi sa sladoledom od kolačića, a to nije održiv poslovni model".

Beloni ističe da su određene nedavne serije, poput Ozark i Stranger Things, eksperimentisale sa pristupom "kap po kap", puštajući novu sezonu u delovima, što prema njemu znači da se Netflix sprema da okrene leđa dobro poznatom modelu.

Ne želimo da verujemo da je ovo istina, ali ne kažemo da nije moguće. Netflix je nekada reklame na svojoj platformi smatrao "jeresom", pa sada uvodi jeftiniju pretplatu na kojoj će biti prikazivane iste.

Jasno nam je kako bi odustajanje od "bindžovanja" imalo smisla. Recimo da ste uplatili pretplatu za jedan mesec kako biste pogledali novu sezonu popularne serije. Nakon što je odgledate za dan ili dva, nema razloga da se zadržavate na platformi ako vas je samo ona interesovala. Ipak, ako kompanija objavljuje novu epizodu na nedeljnom nivou, a sezona ima 10 epizoda - kompanija bi uspela da vam naplati tri meseca. Naravno, u ovakvoj situaciji je logično sačekati kraj sezone kako bi se prošlo jeftinije, ali mnogi ne žele da konstantno izbegavaju "spojlere".

Da li ste pogledali prvi srpski dokumentarac na Netflix-u? 

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 3

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

bole

pa i ovo sve epizode od jednom treba da izbace,deluje mozda lepo za korisnika ali je izuzetno stetno za kompaniju.

Mixi

To ako urade ostace i bez ovih sto imaju. Ja ga licno ne koristim zato sto nema nas jezik u prevodima.

Neko iz Mase

@Mixi A, što ne bi?! HBO Max tako radi od prvog dana i evo ih, tu su živi i zdravi!