U pokušaju da ugrabi deo uspeha koji doživljava TikTok, Facebook uvodi drastične promene
Da li je uspeh kompanije TikTok razlog za zabrinutost za Facebook? Čini se da nedavno procureli interni memorandum sugeriše da jeste. Ne samo da jeste, već kompanija planira da povuče drastičan potez i spoji Facebook i Messenger aplikacije.
The Verge je objavio izveštaj o internom memorandumu do kog je došao. U okviru ovog memoranduma, šef Tom Alison je vrlo jasno objasnio planove kompanije Facebook za renoviranje svog feed-a, kao i druge značajne promene u samoj aplikacij.
Brojne planirane promene su najavljene u memorandumu i veoma je očigledno da strategija kompanije za nadmetanje sa TikTok-om više nisu samo Reels video snimci.
Očekuje se da će Facebook Feed„uravnotežiti povezani i nepovezani sadržaj“. To znači da će Facebook početi da preporučuje više sadržaja u vašem feed-u iz izvora sa kojima niste povezani. I dalje ćete moći da vidite postove svojih prijatelja i porodice, ali ćete takođe videti više sadržaja od entiteta sa kojima niste povezani
Iako se Messenger i Facebook trenutno koriste kao zasebne aplikacije, memorandum predlaže njihovo ponovno ujedinjenje, kako bi se podržalo ono što nazivaju "deljenjem sadržaja zasnovanom na porukama“
Facebook i dalje daje prioritet Reels snimcima (Facebook i Instagram odgovor na kratke video snimke koji su TikTok učinili tako popularnim). Facebook planira da "integriše Reels u početnu stranu, Watch sekciju i grupe“
Da li vam ove promene funkcija zvuče poznato? Trebalo bi, ako ste TikTok korisnik - to je očigledno i poenta. Iako se ne pominje TikTok po imenu, dopis pokazuje da se Facebook ozbiljno fokusira na to da za sebe ugrabi deo uspeha kratkih video snimaka. Videćemo da li će rekonstrukcija Feed-a i ponovno spajanje aplikacija Messenger i Facebook, promene koja neverovatno podseća na TikTok Inbox, dati rezultate.
Šta mislite o ovoj odluci?
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.