PAZITE SE NOVE WHATSAPP PREVARE: Ukoliko vas kontaktiraju, nipošto ne pozivajte ponuđeni broj | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

PAZITE SE NOVE WHATSAPP PREVARE: Ukoliko vas kontaktiraju, nipošto ne pozivajte ponuđeni broj

Nova WhatsApp prevara preuzima naloge svojih žrtava

 Odredite rok trajanja grupnim četovima pomoću nove WhatsApp funkcije Izvor: Pexels

Prevare putem čet aplikacija nisu ništa novo, ali Rahul Sasi, osnivač i izvršni direktor kompanije CloudSEK koja predviđa sajber opasnosti, je otkrio novu prevaru koja pogađa WhatsApp korisnike.

Nova WhatsApp prevara uključuje telefoniranje žrtve i ubeđivanje da pozove određeni broj.

Možda će vas zanimati

Ako žrtva pristane na to i kontaktira broj, hakeri mogu da zaobiđu zaštitu WhatsApp aplikacije i brzo preuzmu nalog te osobe. Prema izveštajima, žrtva ne može da otkrije da li je hakovana, jer ne postoji precizan trag.

Ova prevara je navodno "jedan od najlakših i najdelotvornijih načina za krađu nečijeg naloga", jer većina ljudi veruje da hakeri ne mogu da preuzmu kontrolu nad nečijim nalogom kada pozovu broj, slično OTP prevari koja se pojavila u aprilu prošle godine i iznenadila WhatsApp korisnike.

Međutim, ova prevara se lako pokreće, kaže Sasi, koji je identifikovao. "Kada haker dobije pristup nalogu, traži novac od žrtvinih kontakata."

Najviše štete zapravo trpe kontakti osobe kojoj je preuzet nalog, a sve se dešava i pre nego što ta osoba shvati da je izgubila kontrolu. "Pošto pružaoci usluga širom sveta koriste brojeve koji počinju sa "67" ili "405", žrtve će verovatno birati broj bez oklevanja", rekao je Sasi.

Prevaranti koriste WhatsApp da navedu žrtve da kontaktiraju broj telefona kako bi mogli da povrate svoje naloge. Prevaranti preuzimaju potpunu kontrolu nad WhatsApp nalogom žrtve nakon što žrtva odluči da pozove navedeni broj.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Tagovi

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA