Veliki broj korisnika Twitter upotrebljava kao primarnu društvenu mrežu, pa je nova odluka logična, budući da bi došla s mnogo potencijalnih slušalaca.
Podkast je sve popularniji, posebno otkad je Spotify platio oko 100 miliona dolara (neki kažu i više) za epizode koje pravi Džo Rogan.
Sada bi i Twitter mogao da se pridruži ovom trendu, budući da se spekuliše da planira sopstvenu platformu.
Vest je došla nakon što je otkriveno da se testira podkast tab u okviru mobilne aplikacije, a pretpostavlja se da će platforme biti usko povezane.
Veliki broj korisnika Twitter upotrebljava kao primarnu društvenu mrežu, pa je nova odluka logična, budući da bi došla s velikim brojem potencijalnih slušalaca.
Tako bi kreatori epizoda odmah dobili prednost, pa bi im Twitter omogućio ono što neka druga platforma ne bi bila u stanju. Oni koji na ovoj socijalnoj platformi već imaju veliki broj pratilaca su u duploj prednosti, pa će novi podkast, ukoliko se zaista bude pojavio, verovatno brzo napredovati.
Pogledajte video:
Ističe se da nije moguće proceniti u kojoj je fazi nova platforma, te da li se radi samo o eksperimentu koji bi brzo mogao da se ugasi. Neki napominju da Twitter u poslednje vreme lansira dobar deo opcija koje testira, a podkast je jedna koja bi na kraju dobro mogla da se isplati.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.