Crveno-beli su veoma popularni na društvenim mrežama!
Fudbalski klub Crvena zvezda je u prethodne tri godine ostvarila odlične sportske rezultate, od čega se najviše izdvaja učešće u Ligi šampiona dve godine zaredom!
Uspeh crveno-belih su propratili i navijači tog kluba na društvenim mrežama!
Aktuelni šampion Srbije ima dva miliona pratilaca preko 17 društvenih mreža. Crveno-bele možete pronaći na Facebook, Instagram, YouTube, Viber, TikTok i drugim društvenim mrežama.
Najveći broj pratilaca Crvena zvezda ima na zvaničnom profilu Facebook stranice, čak 781.749 ljudi prati crveno-bele. Instagram je na drugom mestu sa 419.013 pratilaca, dok na YouTube platformi možete videti razne emisije vezane za ovaj klub, što je prepoznalo više od 135.000 ljudi.
Veliki broj ljudi prati Zvezdu i na Twitter-u, 120.135, dok profil na engleskom jeziku prati 5.713 korisnik. Sjajan odziv Crvena zvezda ima na Viber aplikaciji, 189.859 zvezdaša je na ovoj mreži.
Da crveno-beli idu u korak sa trendom, pokazuje da su otvorili i TikTok nalog, te je veoma brzo isti prikupio 89.830 pratilaca. Ljubav prema klubu se rađa od malih nogu, to zna i aktuelni šampion Srbije koji ima YouTube kanal Zvezda Kids kojeg prati 112.000 korisnika.
Da li vi pratite crveno-bele preko društvenih mreža?
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.