Viber je napravio veliku promenu, koja osim funkcionalnih ima i društveni i sociološki uticaj.
Kompanija Rakuten Viber od prvog jula na svim platformama - iOS, Android, desktop - ima novu aplikaciju, koja je presekla sve veze sa Facebook kompanijom.
To znači da više ne možete da koristite GIPHY, ali i logovanje na aplikaciju putem Facebook naloga, a izbačena je i podrška za Facebook SDK. Viber je tako i konkretno uradio sve što je mogao da bi zaštitio korisnike od bilo kakve veze sa Facebook kompanijom, sa kojom se ne slaže po pitanju očuvanja privatnosti i bezbednosti korisnika, kao ni zbog toga što ne štiti korisnike dovoljno dopuštanjem govora mržnje i drugih oblika verbalnog nasilja i rasizma.
Viber je postao član zajednice #StopHateForProfit, koji poziva kompanije širom sveta da povuku svoje reklame sa Facebook platforme, uključujući Instagram i da isključe veze sa Facebook kompanijom. To su učinile mnoge kompanije, među kojima su Coca-Cola, Microsoft, Unilever, Honda, Mozilla, Verizon i mnoge druge…
Umesto GIPHY-ja na raspolaganju vam je Tenor i animirani stikeri, a što se tiče prekida saradnje sa Facebook mrežom - tako je i bolje, jer je Facebook OPET PRIZNAO da je slučajno (opet ne svojom namerom, naravno) delio podatke korisnika sa trećim stranama.
Šta vi mislite o svemu ovome?
Budite informisani bolje od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.