Aplikacija, koju koristi preko 180 miliona ljudi nije napravila profit od 2005. godine, od svog osnivanja.
Muzički striming servis Spotify registrovao je 83 miliona pretplatnika u svetu do kraja juna, dok ih je imao 75 miliona tri meseca ranije, što je skok koji ne znači i finansijsku dobrobit za tu švedsku platformu na internetu, saopšteno je danas u Njujorku.
Spotify, koji je danas saopštio rezultate drugog kvartala, naveo je da je skok u broju pretplatnika zahvaljujući većem interesovanju u Latinskoj Americi ii Jugoistočnoj Aziji, gde pretplatnici koriste porodične pakete koji su jeftiniji od pojedinačnih pretplatničkih paketa.
Taj striming servis je za godinu dana registrovao za 40 odsto povećanje broja pretplatnika među kojima su i oni, koji koriste besplatni pakete s reklamama, pa tako Spotify ima čak 180 miliona aktivnih korisnika na mesečnom nivou.
Uprkos brzom razvoju striminga u svetu, Spotify nije imao profit od svog osnivanja 2005. godine. Taj servis je izgubio 90 miliona evra u jednom kvartalu, ali uprava te platforme navodi da više voli da se fokusira ne geografsko širenje.
Njegov konkurent Apple Music osnovan pre tri godine, saopštio je u maju da ima više od 50 miliona pretplatnika. Apple Music nije dostupan u Srbiji, a Spotify je za MONDO potvrdio da nema planove da se aktivira kod nas, takođe.
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.