Beograđanin Andrej Ivanović, koji ima 23 godine, kreirao aplikaciju koja usklađuje sve vaše naloge na socijalnim medijima i računa vaš ukupan uticaj. Može da vam pomogne i da lakše nađete posao!
Digitalni marketing se sve više oslanja na uticajne korisnike društvenih mreža - ljude sa ogromnim brojem prijatelja ili pratilaca na Facebook-u, Instagramu, Twitter-u ili kanalu YouTube.
Tipično, brendovi angažuju samo mali broj već poznatih lica sa stotinama hiljada ili milionima pratilaca za svoje marketinške kampanje. Ali, potencijal za usmereni digitalni marketing krije se upravo u korisnicima koji su manjeg obima uticaja, ali autentični su korisnici i obožavatelji brendova.
Pre nedelju dana pojavila se aplikacija PluggMarket sa idejom da pomogne "običnim ljudima" da učestvuju i profitiraju u trendu marketinga putem socijalnog uticaja. Osnivač PluggMarket startup-a je rođeni Beograđanin, 23-godišnji Andrej Ivanović, koji sada živi u Njujorku.
Aplikaciju je promovisao uticajni IT blog, ProductHunt www.producthunt.com/posts/plugg
Korišćenje aplikacije je jednostavno - potrebno je samo se prijaviti, i aplikacija usklađuje sve vaše naloge na socijalnim medijima i računa vaš ukupan uticaj. Istovremeno, nudi vam se aktuelna ponuda brendova koji traže saradnike u kampanjama. Ako prepoznate neke koje biste mogli da predstavljate, kreirate ponudu i postavite je na platformi. Aplikacija zatim usklađuje vaše ponude sa budžetom i potrebama brenda.
S obzirom da cilja na milione običnih korisnika društvenih mreža, a brendovima nudi mogućnost da pronađu prave promotere, predviđamo ovoj aplikaciji svetlu budućnost.
Proverite o čemu se radi i podržite našu pamet u inostranstvu na:
https://www.producthunt.com/posts/plugg
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.