Još uvek niste videli poslednju reč u razvoju kompjuterske grafike? Ne znate šta propuštate.
Epic je na State of Unreal događaju demonstrirao mogućnosti svoje Unreal Engine tehnologije, ističući nove funkcije i optimizacije koje donosi 5.2 verzija. Ipak, veliku pažnju je privukao "Electric Dreams" demo, koji je zapanjio gledaoce svojim kvalitetom grafike i mogućnostima endžina.
Electric Dream demo, koji koristi osnovne funkcije Lumen-a - dinamičko globalno osvetljenje i sistem refleksija - i Nanite tehnologije, imao je cilj da pokaže alatke za proceduralno stvaranje sadržaja i renderovanje vegetacije.
Demo prikazuje fotorealistično Rivian R1T vozilo koje se kreće kroz džunglu napravljenu pomoću Quixel Megascans tehnologije. Od terena do vegetacije, snimak izgleda zapanjujuće verno stvarnom životu, a najbolje od svega - nije u pitanju unapred pripremljena animacija, već renderovanje u realnom vremenu.
Demo takođe prikazuje napredak u endžinu fizike, pa deformacije guma, amortizera i simulacija fluida izgleda bolje nego ikad.
Jedno od najvažnijih unapređenja koje je donela Unreal Engine 5.2 verzija je proceduralno kreiranje svetova. Tokom demonstracije, developeri su uživo pomerali litice, a sam endžin je automatski popunjavao prazan prostor gde su nekada bile. Fizika je još jedan aspekt koji je bio veoma impresivan, sa lijanama, kamenjem i vodom koji su se reagovali na odgovarajući način. Za ovo je zaslužan Chaos Physics endžin, koji nadmašuje popularni PhysX i Nvidia-in endžin fizike otvorenog koda, i koji će ih vremenom zameniti.