Pogledajte šta se dešava kad se dve grupe gejmera susretnu u okršaju na frag i respawn u prvom srpskom reklamnom spotu za video igru!
Pre nekoliko nedelja najavljeno je snimanje prvog srpskog spota za igru Call of Duty: Modern Warfare.
Spot, koji se zove Dorćol Wafare - A Call of Duty MW story!, okupio je srpske “jutjubere“, novinare i obožavaoce igre Call of Duty.
Spot je snimljen u produkciji ComputerLand kompanije, koja je zvanični uvoznik Call of Duty: Modern Warfare igre. Ova igra dostupna je od 25. oktobra za PC, PlayStation 4 i za Xbox One, a trenutno je sjajno ocenjena - čak 86% na Metacritic sajtu.
Portal IGN je ocenio da je prava prednost novog Call of Duty-ja njegova singlplejer kampanja, koja je gotovo savršena i jedna od najboljih i najupečatljivijih u poslednjih 10 godina. “Kao da smo se vratili u 2007. godinu, ovo je sjajno“, zaključak je popularnog gejming sajta.
Call of Duty novo izdanje, Modern Warfare, ima nekoliko izdanja, a najzanimljivije je svakako Dark Edition izdanje, koje sadrži set za gledanje u mraku, ali metalno pakovanje sa diskovima i dodatke za igru, kojih ima zaista puno, da bismo ih sad sve nabrajali.
Naravno za kraj, evo PC zahtevnosti i znajte da vam treba makar 175 giga na hardu, da biste igrali novi Call of Duty: Modern Warfare.
Kako vam se čini srpska CoDMW reklama i da li već igrate igru?
Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.