Nova hit igra Wildlands obara rekorde (FOTO) | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Nova hit igra Wildlands obara rekorde (FOTO)

Ghost Recon: Wildlands je, do sada, u beta fazi imao preko 6.8 miliona igrača.

  Izvor: Promo/Ubisoft

Ubisoft može zaista da bude ponosan jer u beta fazi za Ghost Recon: Wildlands bilo preko 6.8 miliona igrača što je novi rekord za Ubisoftove igre u tom stadijumu razvoja. Prethodno je rekord držao The Division koji je u beti imao 6.4 miliona igrača.

Ghost Recon dobija dozu realnosti

Ubisoft je, takođe, otkrio da su igrači ukupno proveli preko 2 milijarde minuta igrajući se i da je više od 60 odsto njih igralo kooperativno. U beti su igrači imali mogućnost da se bore u dve bolivijske provincije što je samo delić prostora od 21 regiona koji će biti na raspolaganju, učinivši ovu igru Ubisoft-ovom najvećom igrom koju su ikad napravili.

Svi koji su učestvovali u beti dobiće tri ekskluzivne misije unutar Unidad Conspiracy bonusa koje će biti dostupne nakon lansiranja igre. Da biste dobili taj bonus potrebno je da kupite i igrate igru najkasnije do 31. marta, kažu iz Play! i dodaju da se nadaju da Ghost Recon neće imati probleme s kojima se susreće The Division, iz kojih nikako da se izvuče.

Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands Trailer
Izvor: Ubisoft US

U povezanoj vesti, Bolivija, država u kojoj se radnja odvija, je uputila zvaničan protest vladi Francuske, zbog prikazivanja te zemlje u negativnom svetlu, kao narko-državu kojom vlada kartel.

Svetski gejming studio počeo da radi u Srbiji

Ubisoft-ov odgovor je uskoro usledio, gde su objasnili da je Bolivija odabrana zbog svojih prelepih pejzaža i bogate kulture i da je radnja igre smeštena u alternativnu realnost koja je različita od naše, te su još jednom naglasili da je igra delo fikcije.

Čekamo vaše komentare ispod vesti i na Facebook, Twitter i Instagram mreži.

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA