Tvorci Tomb Raidera obećali su da će nova avantura Lare Kroft izgledati nestvarno dobro, a još jednom su potvrdili i to da će ga igrati svi igrači!
Nova Lara Kroft je toliko dobra, da je to neverovatno i bilo bi suludo ostaviti je “zatočenu” samo je jednoj igračkoj platformi. To su shvatili i njeni tvorci, hvala bogu, i još jednom, zvanično, potvrdili da će Lara doskakutati do PC i PlayStation igrača.
Crystal Dynamics i dalje se nalazi pod žestokim pritiskom igrača nezadovoljnih odlukom da Rise of the Tomb Raider bude vremenski ograničena Xbox 360 i Xbox One ekskluziva, a sad razvojni tim odustaje od ranije tvrdnje da ovog nastavka ne bi ni bilo bez podrške Microsofta.
Šef Crystal Dynamicsa Darel Galager o tome je govorio za popularni Game Informer magazin i istakao: “Tomb Raider postoji već 20 godina, tako da mislim da bi on opstao i bez Microsofta”. On, međutim, tvrdi da je sjajno što se ovaj naslov primarno radi za Xbox One: “Ovo je sjajno partnerstvo - zaposleni u Microsoftu stalno nas pitaju na koji način mogu da pomognu. Želimo da pomeramo granice i od ovog partnerstva biće samo koristi za sve igrače”.
Galager, ipak, još jednom navodi da će se igra u nekom trenutku ipak pojaviti za PC i PlayStation konzole: “Sad smo koncentrisani isključivo na Xbox One i Xbox 360. Želite i nešto više od toga? Pričaćemo kasnije”, kaže šef CD studija.
Dragi naši igrači, Lara nas sve voli i stiže i na naše PC ili PS3/PS4 mašine, ne brinite!
Vraća se korenima - konačno!!!
Tomb Raider iz 2013. godine bio je brutalan, u svakom smislu, ali je bio i mnogo više akciono orijentisan od svojih prethodnika. Kako piše ScreenFun, Noa, kreativni direktor narednog nastavka, kaže kako će se to promeniti. “Zagonetke su važan deo formule Tomb Raidera pa smo uzbuđeni što će u igri biti više grobnica s više zagonetki”, objašnjava on. “Zagonetke će biti različite težine pa su neke tajne grobnice veće i nekad imaju teže zagonetke. Želimo da izazovemo igrače ali da pritom ne ostanete zaglavljeni. Ne želimo da stojite ispred zida i češkate se po glavi”. On napominje i da će se logički problemi često sastojati iz više elemenata, upravo kako se ne bi gubilo na dinamici gejmpleja.
Pratite nas i na Facebooku!
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.