mine find

Fascinantno otkriće: Desetine starih Volkswagena pronađene u hodnicima napuštenog rudnika u Švajcarskoj

Autor Miloš B. Jovanović

U tunelima dugačkim više kilometara, koji se prostiru na čak tri sprata, otkrivena je kolekcija starih Volkswagen automobila, različtih modela raznih godišta proizvodnje, a najviše "buba" i Golfova

Desetine starih Volkswagena otkrivene u napuštenom rudniku u Švajcarskoj
Izvor: YouTube / Exploring the Unbeaten Path

Istraživanje napuštenih mesta može da dovede do nekih fascinantnih, neočekivanih i neobičnih otkrića. A nije ni neka retkost da ljudi stvari koje im ne trebaju ostavljaju na mestima za koja misle da će malo ko bilo šta tamo da traži.

Autor YouTube kanala "Exploring the Unbeaten Path" nedavno je objavio video (niže u tekstu) jednog od svojih poslednjih otkrića toga tipa, nastao u neimenivanom napuštenom rudniku asfalta smeštenom duboko u jednoj planini u Švajcarskoj.

U tunelima rudnika, napuštenog osamdesetih godina prošlog veka, dugačkim više kilometara, koji se prostiru na čak tri sprata, otkrivena je kolekcija od više desetina Volkswagen automobila, različtih modela raznih godišta proizvodnje, najviše "Buba" i Golfova.

Desetine starih Volkswagena otkrivene u napuštenom rudniku u Švajcarskoj
Izvor: YouTube / Exploring the Unbeaten Path

Zanimljivo je da su automobili skriveni u relativno dubokom delu rudnika, zbog čega je istraživač skrivenih lokacija morao dobrano da prošeta kroz podzemni lavirint hodnika kako bi do njih došao.

A tamo je, pored više primeraka različith verzija klasične "Bube" (1938 – 2003) i Golfova 1 (1974 – 1987) i legendarne "dvojke" (1983 – 1992), pronašao nekoliko Passata B2 (1981 – 1988) i Poloa prve generacije (1975 – 1981), kao i neke savremenije modele kao što su model New Bettle iz 2000. i Golfa "četvorka" (1997-2014).

Na pitanje šta desetine, manje ili više, klasičnih automobila rade skrivene na takvom mestu, autor videa pretpostavljaju da bi to mogao biti deo muzejske zbirke koja čeka na restauraciju, a možda i skladište rezervnih delova koji će sa njih biti, ili već jesu, "očerupani" za druge starije "vagene".

Međutim, na samom mestu, u tunelima rudnika, može se videtu da to baš o nije najbolje mesto za smeštanje jedne kolekcije automobila, odnosno da je takav potez bio loša ideja. Vlaga u rudniku je prilično velika, pa unutrašnjost automobila postaje ili je već postala ispunjena buđi, dok školjke i metalni delovi sve više pokazuju znake korozije.

BONUS VIDEO: