Pojedini vlasnici su problem baterije uspeli da reše tako što su našli radionice s povoljnijim cenama, pa je dobro poznat slučaj Tajlera Huvera koji je u septembru 2021. bateriju u Model S automobilu zamenio za nešto preko četiri hiljade evra.
Tomas Katanen iz Finske se nedavno suočio s ozbiljnim problemom - nakon što je njegov Tesla Model S prestao da radi, tražili su mu ogromnu sumu za popravku.
Troškovi bi iznosili skoro polovinu novca koji je izdvojio za kupovinu automobila, pa se Katanen odlučio za ekstremno rešenje - vozilo je prepustio poznatom YouTube kreatoru, koji ga je potom digao u vazduh.
Pre toga se pregledom utvrdilo da je problem nastao zbog baterije, a vlasnik je tom prilikom obavešten da nova košta oko 20 hiljada evra.
Budući da se radi o iznosu koji bi retko ko mogao da izdvoji, očekivalo se da vlasnik Tesla Model S preproda, pokloni ili da ga odveze na otpad i rastavi na delove, ali je on imao drugi plan.
Katanen je posvedočio da je prvih 1.500 kilometara prevalio bez problema, te da su potom počele nevolje s baterijom. Eksperti ističu da nema mnogo podataka o tome koliko košta zamena baterija u električnim vozilima, posebno u Tesla modelima, jer je većina popravki obavljena pre isteka garantnog roka.
Tesla Model S ima garanciju od osam godina, što znači da za prve modele koji su izašli 2013. godine sat već otkucava. Iz kompanije Tesla je doduše još pre moglo da se čuje da nove baterije koštaju između 17 i 26 hiljada evra, a uz utešni podatak da imaju dug vek trajanja.
Pojedini vlasnici su problem baterije uspeli da reše tako što su našli radionice s povoljnijim cenama, pa je dobro poznat slučaj Tajlera Huvera koji je u septembru 2021. bateriju u Model S automobilu zamenio za nešto preko četiri hiljade evra, iako su mu u prvi mah tražili skoro 20 hiljada.
Tomas Katanen nije bio te sreće, mada se ne zna da li je i koliko dugo tražio alternativna rešenja.
Njegov Tesla Model S je umesto kod mehaničara završio u starom kamenolomu Jala u Finskoj, gde su ga napunili eksplozivom i razneli na komade.