Kineski proizvođač u pohodu na tron: Još koji dan do kraja 2023. i Tesla više neće biti najveći? | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Kineski proizvođač u pohodu na tron: Još koji dan do kraja 2023. i Tesla više neće biti najveći?

I BYD i Tesla su u poslednjem kvartalu ostvarili 17 odsto učešća na globalnom tržištu električnih vozila, a ukoliko se njegov rast nastavi, kineski proizvođač će uskoro prestići kompaniju Ilona Maska

 BYD Han _ Foto BYD (1).jpg Izvor: BYD

Kineska automobilska industrija, konkretno ponuda i prodaja električnih automobila, beleži sve veći rast u svetu, što dovodi do primetnih promena na globalnom tržištu. Prema izveštaju kompanije Counterpoint Research, koja se bavi istraživanjem tržišta u oblasti savremenih tehnologija, jedan do predvodnika tih promena je kompanija BYD Auto.

Prema udelu na globalnom tržištu električnih vozila BYD je, u trećem kvartalu ove godine, sustigao kompaniju Tesla. Ako se takav rast nastavi, može se očekivati da će kineski proizvođač u četvrtom tromesečju prestići kompaniju Ilona Maska kao globalnog lidera.

To u procentima izgleda ovako: i BYD i Tesla su, u periodu jul - septembar 2023. godine, ostvarili učešće od po 17 odsto na globalnom tržištu električnih vozila. Ti procenti su, u istom periodu prošle godine, iznosili 13 odsto za BYD, i identičnih 17 odsto kada je o Teslinim modelima reč.

U martu 2022. kineski proizvođač je obustavio proizvodnju automobila sa klasičnim pogonom, odnosno sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem, u potpunosti se prebacivši na proizvodnju elektromobila i modela koje pokreću plug-in hibridni pogonski sistemi (PHEV).

Kineski automobilski gigant je, samo u trećem tromesečju ove godine, ukupno prodao 822.094 putnička vozila, od toga 431.603 električnih i 390.491 plug-in hibrida.

BONUS VIDEO:

Novi Fiat Panda – mogući izgled automobila
Izvor: YouTube / Tommaso D'Amico

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Najnovije

Uređaji

Testovi

…

Komentari 3

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

beogradska seljačina

Gledao sam neki dan onog Švabu što je prešao skoro 2 miliona kilometara sa Teslom iz 2014. 4 baterije, četrnaest motora, boga oca grejača sedišta i sijalica, ali sve "u garanciji" menjano. Plakaćemo svi mi za 1.0 Dačiom na plin i delovima od 20 i 30e koje zameniš na sred ulice sa 2 ključa koje već imaš.

Sveti Petar

Svuda se priča samo o baterijama i dometu a realno koliko ljudi znate da stalno u gradu pune rezervoar do čepa sem kad se negde putuju. Najmanje se priča o elektromotorima koliko realno traju ,koju kilometara mogu da pređu ili menjači na istim tih podataka skoro da nema

bole

da...ima na internetu snimak tih groblja elektricnih automobila,hiljade i hiljade novih napustenih autombila,prave lazne brojke jer drzava placa...