Na sajmu enterijera aviona u Hamburgu su predstavljena neka upitna rešenja
Avio-kompanije i udobnost nisu baš pojmovi na koje možete naići u istoj rečenici - one žele da je kupci karata imaju, ali samo ako plaćaju mnogo više novca za to. Ova potraga za maksimalnim profitom dovodi do ne baš sjajnih ideja po putnike.
Prošle nedelje je održan sajam enterijera aviona u Hamburgu. Na ovom događaju ste mogli da vidite najbistrije umove ove branše, ali i oni koje nije sramota da pronađu nove, profitabilnije načine "pakovanja" ljudi u ograničenu unutrašnjost aviona.
Jedna od interesantnijih ideja je bila dizajn sedišta za dvospratnu ekonomsku klasu. Ukoliko se predugo izložite suncu, stvarno može delovati kao odlična ideja u teoriji - u zavisnosti od vaše visine, zaista možete da se zavalite u svoje sedište na uzvišenju, bez pretnje da će se iza vas odvijati agresivna akcija kolenima.
Međutim, ako se nađete u donjem delu, niste baš u najzavidnijoj situaciji - vaše lice se nalazi na nivou zadnjice koja pripada osobi iznad vas. Ne želimo da olako odbijamo ideje, ali prilično smo sigurni da će se bar jednom na svakom letu desiti gasni incident. Naravno, klaustrofobičarima ovde nije mesto, a ne želimo ni da pokušamo da nagađamo kako osoba iz srednjeg sedišta može da izađe i ode do WC-a u toku leta.
Ipak, pošto prethodna ideja bar zadržava neku dozu konfora, složili smo se sa Flightradar24 i za nas je najgora ideja bila upravo ona koja i to pokušava da oduzme.
No padding, just fabric stretched over a frame. But it does have an “integrated headrest” and coat hook!
— Flightradar24 (@flightradar24)June 19, 2022
Find out what else we found at the Aircraft Interiors Expo in Hamburg on this week’s episode of AvTalk.https://t.co/Bdbh5fM1GKpic.twitter.com/l6Kux9cgkK
Ova sedišta izgledaju kao da su prvobitno bila zamišljena kao ležaljke, pre nego što su kreatori pomislili da imaju bolju ideju, ili previše tkanine.
Sastoje se od rama i tkanine koja je razvučena preko istog. Ne postoje sunđeri koji će pružiti bar trunku udobnosti, ali postoji "integrisani naslon za glavu" i kuka za jaknu. Flightradar24 sugeriše da ova sedišta nisu tako lagana, ali mogu biti veoma jeftina.
Upravo nas cena ovih sedišta i plaši, jer smo sigurni da će ih bar neka avio-kompanija uzeti u razmatranje, a sve pod izgovorom da njihova težina dovodi do manje potrošnje goriva, što zauzvrat spasava planetu, ali ne i bubrege svojih putnika od tuđih kolena.
Možda ste ubeđeni da niko normalan neće iskoristiti ovaj dizajn, ali koliko često ste u poslednjih nekoliko godina to rekli i ubrzo otkrili da se takva suluda ideja ostvarila?
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.