Čuvena američka kompanija planira da promeni navike potrošača, ali i svoje poslovanje.
Američka kompanija Nike sredinom aprila počela je da prodaje polovne patike u nekim svojim objektima, u okviru napora da smanji količinu otpada.
Inicijativa pokrenuta kao deo plana od 2021. do 2025. godine podrazumeva da će određene prodavnice prihvatati malo nošene patike ili one sa proizvodnim greškama, čistiti ih i dezinfikovati.
Tako pripremljene patike biće prodavane po umanjenoj ceni.
Kompanija je saopštila da trenutno prodaje nošene patike u osam prodavnica u SAD, ali planira da proširi akciju na još 15 lokacija do kraja aprila, a onda i van Amerike. Održivi razvoj je u sve većem fokusu velikih proizvođača sportske opreme i modne industrije, koja je jedan od najvećih zagađivača na planeti.
Veliki brendovi se utrkuju da se pokažu kao borci protiv klimatskih promena. Prošle godine, Adidas i Allbirds saopštili su da udružuju snage u stvaranju izdržljivih patika čija proizvodnja proizvodi najmanji negativni uticaj na životnu sredinu.
Nike, sa druge strane, cilja da za 70 odsto smanji emisiju štetnih gasova do 2025. godine.
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.