Nakon višemesečnog kašnjenja proizvoda naručenih preko AliExpress platforme paketi su počeli da se isporučuju kupcima u Srbiji.
Javnost je zainteresovala priča Udruženja potrošača Efektiva, koje je objavilo da se paketi s AliExpress sajta u Srbiji, kako su rekli, masovno kradu i da je zbog toga kineska strana odlučila da obustavi simboličnu i često besplatnu isporuku robe u Srbiju, što je rezultiralo ogromnim povećanjem cena isporuke u našu i još nekoliko zemalja okruženja.
Pošta Srbije i Uprava carina rekli su nakon toga da nisu menjali svoj način poslovanja niti menjali cene i za kašnjenje rekli da se dešava zbog virusa korona.
Ipak, kako to da u Mađarsku, Rumuniju ili Hrvatsku, recimo pošiljke i dalje stižu po nepromenjenim cenama isporuka, iako idu istim kanalima - niko nije objasnio.
Međutim, pošiljke su počele da stižu!
"Poslednja dva dana građani prijavljuju da im paketi stižu masovno i to im stižu paketi, koji su naručivani u različitim vremenskim intervalima, to znači da su negde stajali i neko se sada dosetio nakon cele ove buke i rekao – hajde to sada isporučujte ljudima da bi se taj problem koliko-toliko amortizovao", rekao je za RTS portal Dejan Gavrilović iz Udruženja Efektiva.
U Pošti Srbije, koja distribuira pošiljke kupljene preko interneta po informacije su sve medije uputili na zvaničan sajt gde, između ostalog, piše da su netačne i neosnovane optužbe da pošiljke sa robom kupljenom preko interneta nestaju u Srbiji i da je za to odgovorna Pošta Srbije.
Transport je na početku pandemije bio u prekidu, što je izazvalo kašnjenja u isporuci nekih međunarodnih pošiljaka od tri meseca, a sad se situacija normalizuje, takođe, piše na sajtu. Možda će sve biti jasnije kada AliExpress bude Udruženju Efektiva dostavo podatke o ukupnom broju narudžbina iz Srbije i paketa, koji nikada nisu stigli do kupaca.
Kakva su vaša iskustva s AliExpress kupovinom od početka 2020?
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.