Podnošenje zahteva za upis u katastar nepokretnosti obavlja se na šalteru službe za katastar nepokretnosti isključivo u zakazanom terminu ili digitalno putem eŠaltera, saopštio je danas Republički geodetski zavod (RGZ).
Zakazivanje se vrši na jedan od dva načina, korišćenjem aplikacije eZakazivanje na sajtu RGZ-a na internet adresi ili poz
ivom Info centra na kontakt telefone 011/6355600, 011/6355601, 011/6355602, 011/6355603, 011/6355604.
U slučaju prvog načina, obaveštenje o potvrdi zakazanog termina stranka dobija na svoju imejl adresu.
Digitalno putem eŠaltera zahtev se podnosi u izabranoj registrovanoj advokatskoj kancelariji ili u licenciranoj geodetskoj organizaciji, bez dolaska u službu katastra nepokretnosti, nakon čega stranka dobija broj svog predmeta.
Spisak licenciranih geodetskih organizacija i registrovaih advokatskih kancelarija za korišćenje usluge eŠalter
nalazi se na adresi www.rgz.gov.rs .
Izdavanje lista nepokretnosti, kopije plana i uverenja obavlja se digitalno putem sajta RGZ - eKatastar ili na sajtu Geosrbija www.geosrbija.rs , zatim
putem servisne magistrale državnih organa, eŠaltera ili u papirnom obliku kod profesionalnih korisnika.
Sve stranke koje dolaze u službe za katastar nepokretnosti moraju da se pridržavaju mera distanciranja i zaštite od virusa Kovid-19, napominje se u saopštenju.
una epidemije covid-19 u Srbiji, ali i pre toga, bilo je velikih primedbi profesionalnih učesnika u procesu, pre svega agencija za promet nekretnina.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.