Igrači, klubovi, menadžeri i fanovi biće bliži, nego ranije, dobiće nove mogućnosti interakcije, kognitivnu pretragu, sadržaj uživo i na zahtev i mnogo toga još.
Kompanija Microsoft postala je zvanični tehnološki NBA partner, pa će dve kompanije zajednički stvoriti platformu za direktniji i ličniji pristup fanova njihovom sadržaju, koja nudi nova iskustva angažovanja navijača i poboljšane mogućnosti striminga, koje pokreće Azure Cloud i veštačka inteligencije.
Redmondska kompanija će tako postati zvaničan partner za veštačku inteligenciju, Cloud tehnologiju i laptop partner za NBA, žensku nacionalnu košarkašku asocijaciju (WNBA), NBA G ligu i USA basketball počevši od sezone 2020-21.
Microsoft i NBA Digital - kojima zajednički upravljaju NBA i Turner Sports - stvoriće novu, inovativnu platformu za direktne korisnike na Azure platformi, koja će koristiti mašinsko učenje i veštačku inteligenciju za isporuku personalizovanih igara i drugih sadržaja, kao i integrisanje različitih NBA proizvoda i usluga. Platforma će preispitati na koji način navijači sarađuju sa NBA ligom putem njihovih uređaja prilagođavanjem i lokalizovanjem sadržaja svakom korisniku posebno, a za NBA globalnu bazu fanova, koja uključuje 1,8 milijardi pratilaca društvenih mreža na svim nalozima lige, tima i igrača.
Osim isporuke igara uživo (streaming) i na zahtev (on demand), širok niz izvora podataka i opsežna istorijska video-arhiva NBA pojaviće se među fanovima kroz najsavremenije mašinsko učenje, kognitivne pretrage i napredna rešenja za analizu podataka. Ovo će stvoriti ličnije iskustvo navijača i pratilaca, koje sadržaj prilagođava njihovim željama, nagrađuje učestvovanje i pruža više uvida i analiza nego ranije. Osim toga, ova platforma će omogućiti da NBA otkrije jedinstvene uvide i doda nove dimenzije u igru za fanove, trenere i televizijske stanice.
Dve kompanije će, takođe istražiti dodatne načine na koje se tehnologija može koristiti za unapređenje poslovanja NBA.
Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.