Huawei ostvario rast uprkos blokadama, ulagaće još više u pametne telefone, električne automobile i zelenu energiju | Smartlife RS

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Huawei ostvario rast uprkos blokadama, ulagaće još više u pametne telefone, električne automobile i zelenu energiju

Autor Marko Čavić

Kompanija Huawei predstavila finansijske rezultate za prvu polovinu 2022. godine.

 Huawei Premijera Istanbul (2).jpg Izvor: SmartLife / Marko Čavić

Kompanija Huawei je u prvoj polovini 2022. godine ostvarila prihod u iznosu od 43,5 milijardi evra (301.6 milijardi CNY), a neto profitna marža dostigla je porast od pet odsto, pokazuju polugodišnji poslovni rezultati koje je kompanija objavila.

Uprkos tome što je u segmentu uređaja ostvaren blagi rast od 14,6 milijardi evra (101,3 milijarde CNY), finansijski učinak od početka godine u skladu je sa prognozama.

Možda će vas zanimati

Tome je doprineo uspeh poslovanja sa provajderima u iznosu od 20,6 milijardi evra (142,7 milijardi CNY) i sa preduzećima 7,9 milijardi evra (54,7 milijardi CNY).

Prema rečima aktuelnog predsedavajućeg kompanije Huawei, Kena Hua, iako je poslovanje u segmentu prodaje uređaja u prvoj polovini ove godine bilo usporeno, u oblasti IKT infrastrukture ostvaren je stabilan rast.

"Prva polovina ove godine pokazala se kao najizazovnija u oblasti prodaje uređaja, a naš plan za predstojeći period je da daljim unapređivanjem hardvera i softvera ponudimo nove pametne telefone i niz drugih vrhunskih proizvoda. Ipak, u 2022. ostvarili smo i fantastične rezultate u različitim oblastima, u zemljama i regionima poput Kine, Azije i Pacifika, Zapadne i Severoistočne Evrope, Latinske Amerike, Bliskog istoka, Afrike i Evroazije", izjavio je Ken Hu.

Ekosistem HarmonyOS kompanije Huawei raste svakim novim danom, primenjuje se na više od 300 miliona uređaja, dok je HarmonyOS Connect privukao više od 2.000 partnera u ekosistemu. Kad je reč o 5G mreži, sarađujući sa operaterima i partnerima Huawei je potpisao više od pet hiljada komercijalnih ugovora za industrijske aplikacije koje će se koristiti u lukama, rudarstvu, proizvodnji nafte i gasa, dok je kućna upotreba ove mreže široko prihvaćena.

Prepoznat od strane korisnika u brojnim sektorima kao što su vlada, finansije, proizvodnja i Internet, Huawei Cloud zadržao je brz rast u prvoj polovini ove godine. Opslužuje više od 220 finansijskih klijenata, 600 naloga e-uprave, 30 vodećih proizvođača automobila i 120 operatora. U sektoru Interneta je lider, a aktivno se koristi i u istraživanjima u oblasti energetike i lekova.

Od druge polovine 2021. godine kompanija Huawei započela je osnivanje integrisanih timova fokusiranih na industrije od strateškog značaja, a koje blisko sarađuju sa partnerima kako bi se stvorila veća vrednost za kupce. Samo u prvoj polovini ove godine, integrisani timski posao, uključujući digitalni finansijski tim, za digitalizaciju električne energije, pametne puteve i rudnike, rastao je brže od ukupnog poslovanja ove kompanije.

Još zeleniji svet uz tehnologiju

Kompanija Huawei kontinuirano podržava zelenu agendu, pa je tako predložila rešenja zelene lokacije, mreže i operacije, čime se pomaže operatorima da poboljšaju energetsku efikasnost u svim oblastima.

Možda će vas zanimati

"Do kraja juna 2022. godine, naša rešenja za digitalnu energiju pomogla su korisnicima da generišu 588,5 milijardi kilovat-sati zelene energije i uštede 17 milijardi kilovat-sati električne energije. Ovi napori su nadoknadili 290 miliona tona emisije ugljen-dioksida, što je jednako posađivanju 390 miliona stabala. Takođe, naša kompanija pruža rešenja koja pomažu operatorima da optimizuju izgradnju, rad i održavanje zelenih i niskougljeničnih mreža u svim scenarijima", rekao je Hu.

Fokus kompanije Huawei će u narednom periodu biti na trendovima u digitalizaciji, razvoju inovativnih proizvoda u pet glavnih korisničkih oblasti: pametna kancelarija i kuća, fitnes i zdravlje, putovanja i zabava, kao i na zelenom poslovanju kako bi se nastavilo sa kreiranjem vrednosti za korisnike i partnere i obezbedilo dodatno unapređenje kvaliteta.

Rekord u prodaji automobila

Kompanija Huawei je isporučila više od 10.000 AITO M5 jedinica u roku od samo 87 dana od kada je taj automobil izašao na tržište.

Reč je o industrijskom rekordu za novi brend automobila.

Pogledajte

04:06
Huawei 5G fabrika u Budimpešti
Izvor: Huawei
Izvor: Huawei

Postanite deo SMARTLIFE zajednice na Viberu.

Ovo ne smete propustiti

Komentari 0

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Uređaji

Testovi